2008年2月19日星期二

第一輪擴建項目

時光倒流~ 我地一齊返去2006年春天~! 香港迪士尼剛剛開幕左半年~! 當大家經過tomorrowland ge 時候~ 發現呢個land 有好多圍板~ 圍板上有公仔~!! summer 2006... 咩意思呢~!? 唔通代表夏天有新野玩!? wa~~ 開左幾個月就公佈有新野玩~ 唔駛五年咪開得第二期!?

其實我總彩排日都見到呢d 板~ 但記憶中只係板~ 上面冇公仔~ (又或者當時我仲未知道原來迪士尼係會擴建~) 我個friend 話會有新野玩~ 當時真係諗~ 每年都有新野玩咪好勁~? 誰知~ 一等就兩年~~!





HKDL 最好ge 地方就係坐火車唔單止前面有野睇~! 後面都有ga!! 當時我只係識得係百葉窗度裝~ 因為我係一個好守規矩ge 小朋友~ 直到... 有一日






到開幕當日~~ 好耐都冇見過張學友以迪士尼大使身份出現~~! 佢岩岩開完世界巡迴演唱會la bo~~ 唔知係咪意味住佢會返黎推廣小小世界呢~? Bill Bill 個樣似去遊行抗議多d wo~~!!

沒有留言: