2008年8月11日星期一

港版幽靈公館最新傳聞

各位仲記唔記得小弟講過一位叫Jim Hill ge 外國網友~? 之前講SHDL 係pixar theme 果個網呢?~ 佢終於都提到我地香港la~~ 就係一個傳左好耐好耐話會起ge Haunted Mansion~ 其實佢唔係主要講HKDL~ 原本係想講一個位於WDW Downtown Pleasure Island ge Adventurers Club 黎緊九月將會永久關閉~

咁關我地香港咩事~!? 根據Jim Hill 引述幻想工程師Joe Rohde 講~ 因為AC 入面有一部分古怪裝飾品係屬於佢自己~ AC 關閉之後... 部分裝飾物將會運黎香港... 放入將會正式公佈ge 幽靈公館入面~! 不如睇下AC 個格局先呢~~~



入面真係有幾多古董wo~~ 咁到底呢個Joe Rohde 係何方神聖呢~? 咁大膽爆料出黎~~~ 睇下佢個樣先la~~

覺唔覺得有d 熟口熟面~!? 佢就係負責設計Disney park 最大型過山車Everest ge 幻想工程師~!!


仲有仲有~~ TDS 版TOT 故事入面位酒店東主都係參照佢個樣而設計~~!! (原來佢咁勁揪~~!)


(以下廣告由bigclear666提供)
而HKDL HM 入面將會借TDS 版TOT 一d 場景同故事~~ 甚至加入上面呢位主要人物~ 一位鐘意收集古怪收藏品ge 有錢佬~ 佢係森林帶左一件受咀咒ge 工藝品返屋企.......... 唔通呢個就會係我地HM 個全新故事~??! 如果今次擴建項目係由呢位Joe Rohde 參與設計.... 咁我地會唔會有機會起到Everest 呢座過山車呢!?!? 雪山過山車~~ 呢個idea 真係好正wo~~!
班外國人似乎唔多想Adventurers Club 關閉~~ 仲發起簽名運動阻止WDC 作決定tim~~ 如果係咁~ 我地HM 會唔會冇咁detail~? 哈哈~~~ 話時話... 我地個簽名運動如何?~

沒有留言: