2010年5月29日星期六

老友大召集 - 巨型沙雕

老友大召集仲有兩個星期先開始~ 但係依家park 入面已經開始見到第一個summer event ge 物品~ 就係位於fantasyland Merlin 出面ge 大草坪前~ 即係CNY 放Belle 果度~ 係一堆真沙~~




今次summer 會玩真沙雕~~ 樂園特別從美國邀請了一班專業的沙雕藝術家,分別於夏天不同時段,用真沙堆出三個不同迪士尼朋友造型的「迪士尼巨型沙雕」供賓客拍照留念。

我地夏天會打風ga wo.... 雨量又多.... 係咪真係適合?? 記得係不同時段堆出三個~ 見到佢地雕好就去影相la~

---------------------------------------
04/06/2010

第一款沙雕開始做緊.....



題目係Mickey and friends~ 有好多classic 角色都會係呢個沙雕中出現~




同我想像中有d 分別~ 我以為會一個個360度立體ge character 棟係度~





但似乎後面側邊都有「靠山」




又原來d 沙會被固定... 加上呢班沙雕藝術家長駐樂園~ 所以落雨應該唔會係一個問題~



同佢地做一個簡短訪問~ 佢地會分左幾批人輪流負責三個沙雕.... 至於香港天氣... 佢地都話有d 頂唔順.... 但佢地黎呢幾日香港天氣都仲未真係最熱.... 仲係涼涼地~ 遲d 會點呢?? (呢個係咪一個考驗?)



icafe 主角仲未出場~ 等埋佢先~~

--------------------------------

08/01/2010 - 幻想世界沙雕 - TS3
要毀滅堆沙就好容易... 但係要雕出不同形狀就要花好多時間同心機先可以完成到~ 尤其係酷熱天氣警告之下.... 再次感激各位CM~ 金民豪唔感激你地唔緊要~ (到底佢有冇落過park感受前線CM辛苦??) 仲有我地呢班fans 多謝所有CM 付出汗水~ 尤其係dancer...
第二款係TS3... 右邊新角色~

左邊經典角色~

Stretch~ 呢期hit ar~~ 不過佢唔識得貼世界盃~

Buttercup

Dolly

Twitch

大隻係正常!! 因為佢今次有好重戲份... Lotso!! 我係反斗城見到佢個毛公仔... 真係有strawberry 味~

Chunk

進行中.... Trixie

新角色仲有幾個未出~ 唔知會唔會雕埋呢?? Logo~!

前面一隻未完成三眼仔~

Rex

Buzz... 喂... 呢邊唔駛介紹啦下話







為防再有風暴一夜間吹散沙雕~ 多左個帳篷~ 見到上面有得防個幕落黎~ 咁就唔怕打風la~~

其實我地一知道玩新沙雕果陣已經即刻估到會有天氣因素.... 唔信可以睇返新聞稿果篇大家睇法~ 點解有關方面會諗唔到?? 又或者低估左天氣ge 破壞性?? 記唔記得之前halloween hub 個Jack 像都吹到爛左~ 咁硬ge 物料都可以爛~ 何況沙??? 諗得唔夠透徹.....
第三個係princess.... 我想知道會變成點~

沒有留言: