2010年7月2日星期五

Pirate Coast 幾張Concept art / sketch

連續兩日都打五周年特輯~~ 見唔見到小弟好趕?? 哈哈~ 所以唔係一個月一篇ga~~ 完全係睇下我打果刻有冇心情... 有時會打d 勁少字ge 就係我果日冇心情hea 打blog 了~ 哈~ 敬請見諒~

Pirate Coast... 大家對呢個名字都唔陌生~ 因為呢個原本係香港迪士尼第三階段擴建設施.... 係小小世界開幕後公佈~ 但係2008年小小世界開幕之後.... 一直都因為注資問題而同政府傾唔掂數.... Pirate Coast 造價太高~ 建造費高達60億港元~ 所以到最後公佈新主題區.... Pirate Coast 被ban... 改以依家三個細區代替....

以下呢張係首次係度曝光的Pirates of the Caribbean 設施~ 根據過往流出ge 資料.... 呢個版本同其他樂園ge 版本會完全唔同~ 因為我地呢個版本會以電影為題材~ 入面會有好多電影角色出場~ 包括周潤發!!! 入面海盜打鬥場面仲會有真火~ 相比起其他版本會刺激好多~ 最後Pirate Coast 版本仲會同Splash Mountain 合併~ 就係以下呢張圖個畫面.....




可以見到骷髏頭個口有架船衝落黎~ 右邊又有多一架船~~ 毫無疑問呢張圖係香港Pirate Coast 版本Pirates of the Caribbean~!

以下呢張草稿圖係Pirate Village.... 可以點擊放大~!! 見唔見到圖ge 左方有架火車經過?? 入口係火車橋下面.... 再睇埋通道個設計甚至火車行駛ge 方向.... 都完全match 晒依家Demon Jungle 個位... 即係呢幅畫ge 「鏡頭」背後就係Grizzly Gulch....



又再睇多一次2007年年報出現ge concept.... 同上面果兩張圖都相差好遠~ 骷髏骨頭個位都唔同左~ (但上面果張較似傳聞中個玩法~) 如果上面sketch 入口係村莊... 咁呢張圖後排我地一直以為係berm ge 草叢... 會唔會其實係火車軌?? 不過最大可能係有幾個構思~



呢張圖見到吊橋... 命名為Shipwreck cove... 電影中係九大海盜聚首開會ge 場地.... 但唔知呢度會有d 乜....



到底Pirate Coast 依家會係俾上海定係俾香港呢?? 我都唔想諗.... 總之作為fans... 見到呢個咁正ge 區域可以變成事實... 已經好開心~~! 但如果WDI 要留返俾我地香港... 就梗係最好la~!

沒有留言: