2011年3月29日星期二

迪士尼x360推出“大嶼山飛天遊樂”計劃

香港迪士尼樂園與昂坪 360 趁復活節及五一黃金周,聯手推出 3 款港人套票,包括 365 元一日遊兩景點門票,及最貴達 1.3 萬元的酒店兼導賞團套票,較原價便宜 1 至 2 成。

香港迪士尼樂園與昂坪 360 宣布,由 4 月 1 日至 5 月 22 日推出 3 款港人套票,其間橫跨復活節及五一黃金周假期。其中一日兩遊套票,即同日遊覽香港迪士尼及昂坪 360,成人票價 365 元,但迪士尼門票持有人要到下午 3 時後才能入場,有關套票較分別購買 2 張門票便宜約2成。旅客可於迪士尼的市區售票處、東涌纜車站及指定旅行社購買。

至於酒店及導賞團二人套票,包括入住樂園的酒店 2 晚、 2 張樂園 2 日門票,以及昂坪 360 的大嶼山導賞團。入住不同酒店的價格不同,由最便宜 3,900 元起,周末或假期入住的價錢較高。

日期    2011 年 4 月 1 日 至 5 月 22 日
地址    香港迪士尼樂園與昂坪 360
收費    同日遊套票:$365

====================================================

半日pass 終於出現!! 而且係target 緊香港本地人一日玩兩個地方~ 咁班成日話迪士尼冇野玩兩個鐘都行得晒ge 香港人應該可以好滿足la~~

亦都即係話... 黃金周除左會出現大量國內同胞外~ 三點後仲會有一班平日唔會入迪士尼.. 但會想係五個鐘內玩晒所有設施ge 香港人~~ 加埋工聯會果幾萬張平飛~~ 全部都係以最低成本而想換取最大利益ge 群眾~ 今個復活黃金假~ CM 們辛苦了!! 尤其係security~

各位AP / MA 用戶... 仲有冇諗住果段時間入park?

沒有留言: