2011年6月7日星期二

Summer Times Guide

TimesGuide 竟然入面放晒咁多期TG ge 款出黎... 可以估到今個Summer 有幾悶... 有多餘位介紹TG 之餘... 竟然要用到TG黎吸引人去.... 你地睇下... 個event 可以hea 到咁!! 果d 影相位真係... 冇咁大pixel 就唔好印咁大la~

小弟係鍾意儲TimesGuide 多過貼紙.... 但全部都係車.... 我對呢齣戲興趣唔大... 如果Toy Story Land 開幕都有十期靚Times Guide 就好....

雖則小弟係鍾意儲TG... 但我決定今個Summer 唔會因為呢d 印刷品而入park~ 以行動表達我希望HKDL 唔好再hea 搞活動ge 訴求~ 起碼會少左我呢十三次入場先~ 唔係怪HKDL 唔花錢搞全新活動~ 我都明白財政有要顧慮ge 地方~ 但唔加野同cut 野係兩回事~ Summer cut 左MWW 呢個決定真係唔可以原諒同不能接受~~





不過都會入場睇呢齣戲~ 因為片頭有Toy Story 3 番外篇!!!

沒有留言: