2011年10月13日星期四

迪士尼再擴建 毋須注資 (特首確認) + 廣州發佈會

《施政報告》提出,海洋公園和香港迪士尼樂園正積極研究第二輪擴建。其中海洋公園計畫重現港人集體回憶,在大樹灣重建全天候水上樂園,有關發展規模和財務安排仍有待研究。

旅遊業是本港四大經濟支柱之一,為強化本地旅遊吸引力,本港陸續興建旅遊基建配套,其中郵輪碼頭大樓和首個泊位將同步在二○一三年中啟用,打造更多「一程多站」行程。兩個主題樂園亦正研究第二輪擴建,迪士尼樂園表示正探討可行性,而海洋公園則計畫在大樹灣一帶,建造全天候水上樂園和配套設施。海洋公園五十五億元首輪重建明年中完成,園方正償還銀行借貸,若啟動第二輪擴建,需再商討融資安排。

《施政報告》亦提到,旅遊業規管架構的諮詢已完結,年底前公布改革方案。

呢篇新聞ge 重點係上年開始一直傳聞話今年年尾HKDL 會同政府傾下輪擴建~ 其實係堅料~ 所以大家或者可以預期黎緊一年將會有好多消息傳出~ 希望係正野~ 亦都希望小弟聽到ge 消息會成真~! 唔好再有PC 同GB 事件重演la~~

er...... 水上樂園~ 呢個idea 都幾match OP theme 同佢地個mission~ 集體回憶~ 唔錯~ 而Standard 就再講話呢個water world 會係indoor 同埋有滑雪場~~ 下~~?

=======================

早前已經講過la~~ TSL ge 宣傳活動已經係8月尾ge 時候展開左~ 今次黎到祖國... 太近ge 關係呢邊ge 發佈會都多野睇好多~ 2012年HKDL 同大陸視頻Youku 合作~ 成為網上宣傳平台~ 係Youtube 就好~ 但冇法~ 係一個資訊封閉ge 國家又點可能自由上youtube呢~? 兩個市場要用兩個平台~ 真係慘~ 成個主page post 出黎俾大家add 入我的最愛~ 留意住update la~~ 我睇晒之後覺得佢地個presentation 仍然有改善空間~ 不過預先拍好ge 片就拍得幾好~

http://events.youku.com/hkdl/live.php

繼TSL... 下一個將會開ge 新區域Grizzly Gulch 都出左logo~ 又係油畫feel~



好la~~ 以下係官方發佈ge 相~



既然講到係大型宣傳~ 除左擴建外當然都會講到活動~

作為一個國際性的主題樂園,香港迪士尼樂園度假區不停依照賓客的喜好,悉心打造了一系列應季游玩特別節目,讓賓客在不同時節光臨樂園都能驚喜連連,獲得全年無休的奇妙樂趣!

萬聖節特別活動——“迪士尼黑色世界”正在進行。接下來最受歡迎的聖誕節活動“雪亮聖誕”就將從11月18日持續到2012年1月2日。配合“反斗奇兵大本營”的開幕,今年慶祝聖誕的活動都以玩具為主題。賓客們可以參加聖誕“米奇玩具舞曲”。每個夜晚賓客們都可以欣賞“大街閃雪亮燈”,高飛、米奇和米妮會乘著優雅的雪橇到來,與賓客一起觀看夜景的變化。看著美麗的煙火在奇妙仙子城堡上空綻放,讓賓客仿佛置身於童話故事的夢幻世界中。樂園慶祝春節的活動就會接著從2012年1月開始,相信沒有什麼比在香港迪士尼樂園的奇妙氛圍中開始新一年更為吉利!龍年的香港迪士尼樂園將在“美國小鎮大街”舉行壯觀的舞龍表演,精心布置的“吉祥小徑”則能幫賓客把更多好運和福氣帶回家。

春節過後,香港迪士尼樂園度假區會在3月推出廣受歡迎的“星級款待”項目。“星級款待”展現了迪士尼演藝人員 “活出想像”的創意,他們將以新穎、獨特的方式帶給賓客驚喜。



睇完上面D 相同片段... 講到渡假區銷售... ar~~ 點解唔見左何太呢~~? 原來佢已經升左上亞太區~ 真係恭喜晒~ 咁位新度假區銷售及營銷市場推廣副總裁叫咩名呢?? 王萬民~ 個名好架勢~ 希望佢努力la~




==========================================================

(蘋報) 海洋公園來勢洶洶,迪士尼樂園加快步伐迎戰,首輪第一期擴建計劃的反斗奇兵大本營下月 18日才開幕,樂園便提早研究第二期擴建,據悉會在 7公頃土地,分期建設遊樂設施,而且今次毋須華特迪士尼或政府再注資,不用再經冗長討論,隨時與第一期擴建同步完成,「越快落成越快賺到錢」。

佔地 7公頃
施政報告稱迪士尼樂園正探討擴建可行性,樂園發言人說正研究在現有樂園範圍內進行,具体計劃有待落實。消息說,樂園首輪第一期擴建中的反斗奇兵大本營等三個主題區佔地 5公頃。樂園正研究在首輪計劃餘下 7公頃土地進行第二期擴建。

第一期擴建的 36.3億元需華特迪士尼及政府直接或間接注資,但第二期將由樂園自行斥資進行,獲董事局獲通過後便可動工。

迪士尼 2009年未扣除利息、稅項、折舊等的盈利( EBITDA)首次錄得正數,約為 2.21億元。 2010年度料 EBITDA更高。消息說「暫時只有幾億」,故不會有足夠資金一次過建整個主題區,而是逐步建遊戲設施,「賺到錢就再起」。反斗奇兵大本營下月 18日開放,灰熊山谷明年夏天前落成,迷離莊園則後年上半年。包括酒店在內的樂園度假區,首輪擴建完成後會佔地 190公頃,第二輪擴建將另有 128公頃土地。

==========================================================

首先就係公佈左開幕日期la~ 11月18號~果然係wo~ 之後再講埋今次擴建plan 後ge 計畫~ 大家都好想知道呢個計畫幾時會開始同會唔會好似之前咁同政府拉鋸幾年~ 上面報導就講左唔係la~ 會係迪士尼自己出錢起~ 而最快原來可以係2013年開放~ 不過因為今次係自資所以一開始呢個計畫都唔會係涉及大資金ge 勁land~ 咁會係咩呢?? 哈哈哈~~

話就話7公頃地~ 但呢7公頃係未開發ge 荒地~ 其實hkdl 有d 已經發展左ge 地方仍然都可以for 擴建~ 所以依家講大小仍然係過早~

所以今次TSL, GG, MP 個plan 會影響到下個plan ge 資金來源~ 咁睇黎TSL 並唔係錯得太過~ 因為係香港... Toy Story 係好中年青人市場~ 希望快快賺多d 錢~ 咁黎緊HKDL 下個擴建計畫可以快D 展開同埋多D 本錢去起正land~~

不過..... Down Town 係有必要起ga~~ 快d 公佈la~

沒有留言: