2011年11月27日星期日

上海迪士尼將比香港迪士尼大三倍?

上海迪士尼帶來的服務業商機舉世矚目,將肩負上海下一個十二五朝第三產業轉型的重大任務。上海迪士尼將是香港迪士尼2至3倍大,同時規畫3個主題樂園,輔以上海國際旅遊度假區的整體建設。

迪士尼預計2015年末建成開放,正好將是上海十二五總體城市規畫最重要「成績單」之一。

據了解,雖然迪士尼專案建設需5、6年時間,但施工期僅2、3年。浦東新區副區長戴海波便指出,上海迪士尼樂園主題策畫一定會和中國本土文化結合,目前一期率先建設的公園主題為「神奇王國」。未來將會形成3個主題公園,最終的面積會是香港迪士尼公園的2、3倍大。

戴海波還透露,上海迪士尼不僅是主題樂園,還會輔以上海國際旅遊度假區整體建設,迪士尼區塊將發展成旅遊、度假、休閒、會展綜合功能區。

============================================================

大三倍?? 喔~~ 

都慣左上海佬得閒無事爆兩句攻擊HKDL~

兩至三年時間起... 其實咪同HKDL 當年差唔多~ 除非佢停晒全球樂園擴建姐~ 如果唔係冇可能會有足夠人手去做監督上海工程... WDI 係世上最一絲不苟同堅持ge 一team 人~ 唔會由得你亂咁黎~ 所以呢個咁大ge Project 如果只用兩年幾時間起~ 佢個規模應該應該會同香港迪士尼當年差唔多~ 又或者會係大規模但會缺乏Disney 最出名但最繁複ge 出品... Audio Animatronic~

小弟過去呢一年都有打聽關於上海迪士尼ge 消息~ 到呢一刻為止個結論都係.... 對香港迪士尼構成唔到大威脅~ 當然佢開幕個規模比想像中小都唔代表擴建項目唔吸引~ 所以HKDL 要做ge... 係要加快決定下輪擴建~ 依家其實已經初步構思好2013年後ge attraction... 撇除政府阻力後應該可以係上海開幕或第一期擴建開幕前完成~

上面新聞個戴海波指出SHDL 比HKDL 大三倍~ 係將佢地最終總面積同香港現時開放ge 面積比較~ 又係玩弄數字ge 技倆~ 中間個湖都霸左佢四分一地la~~

只要HKDL 發展左Down Town 同第三間酒店~ 再發展埋第二期樂園... SHDL 亦都唔會大HKDL 多於兩倍~

沒有留言: