2011年12月11日星期日

渡假區酒店房間正陸續翻新

迪士尼樂園完成首階段酒店翻新工程,其中迪士尼好萊塢酒店已重新佈置200多間房間,當中行李架破損較多,需要加裝防撞膠板保養,而另一酒店則於2014年展開翻新工程。迪士尼強調,由於遊客人數日漸增多,為保持樂園新鮮感才翻新,並非因為酒店設施折舊嚴重。



迪士尼酒店營運總經理何慧思接受訪問時表示,今年樂園兩間酒店的入住率達九成以上,而上月「反斗奇兵大本營」開幕,吸引更多遊客入場。因正值聖誕旺季,本月酒店入住率更達99%,其中24至26日及除夕31日,預訂房間兩三個月前已爆滿。

聖誕入住率達99% 內地客急增

內地遊客消費意欲強勁,何指出,樂園的內地遊客比例由過去的三成增至四成,本地客亦接近三成,其餘為外地遊客。重複到樂園遊玩的常客亦有上升趨勢,園方除增加樂園設施,亦希望酒店服務能給遊客「新驚喜」,故樂園開業6年多後,為兩間酒店合共約1000間房間大規模翻新。



翻新逾三分一房 料6月完工

擁有約600間房間的迪士尼好萊塢酒店,9月起至今已翻新超過三分之一房間,主要是粉飾天花牆紙,更換窗簾、地氈、鋪,並拆掉衣櫃門但保留衣櫃,增強房內空間感。何慧思表示,房內行李架損壞較嚴重,翻新時要加裝防撞膠板保護。房內家具則保留,並維持酒店風格,她預料明年6月完成該酒店的所有工程。

香港迪士尼樂園酒店亦將於2014年展開翻新工程,預料需時一年,同時考慮改裝20間普通房成為「公主」主題房間,是全球首設,料2013年啟用。聖誕期間亦提供「房間佈置」服務,並將擴大「公主攝影室」及「遊戲室」等設施空間。此外,由酒吧改裝而成的華特餐廳10月時重開,餐廳掛滿創辦人華特迪士尼的珍貴照片和手稿,充滿美國風情,購買208元套餐,更可享用自助前菜和甜品。

 

====================

都係一個好消息~ 唔駛間間房都一樣~ 等人有多d 選擇~ 但係睇完呢篇報導之後有野唔明~~ 今年九月已經開始左搞Hollywood 酒店房~ 預計下年6月完成... 但係要到2014年先會進行迪士尼樂園酒店ge 翻新工程~ 咁中間呢兩年做咩!?? 就係改20間新ge 公主主題房??

依家只係開左TSL 一個land... 個酒店入住率已經達到九成滿... 而且重要日子要三個月前book... 咁之後兩個land 開左係咪應該預計會入住率100% 呢?? 咁點解佢地仲未公佈擴建酒店ge 計畫??

依家呢個價格已經可以達到90%滿~ 如果冇新酒店計畫.... 根據Demand Supply... 咁即係將會持續性加房價~?? 實在太可疑la HKDL 個方針~

================

有網友提供到呢張圖... 咁就係度Post 埋出黎la~~ 話說其實我地ge Hollywood Hotel 依家仲未係完整~ 因為原定呢間酒店係會有擴建~~ 而呢張藍圖就顯示左規劃兩座新翼ge 範圍~ 為左方便各位睇到... 小弟勾左兩座新翼ge 外形輪廓出黎~



而以下呢張衛星圖就係現時酒店ge size~ 其實呢塊七英畝ge 大草地真係幾靚~ 我估用黎搞wedding party 應該都ok~ 而之前園方就係度搞過夏令營~ 照藍圖擴建後可以提供ge 房間數目理應係依家兩倍~


有網友認為園方較早前為渡假區兩間酒店所發佈ge 「翻新專訪」.. 有可能係為擴建放風~ 因為貿貿然話要起新酒店 / 新翼~ 外面d 人可能會覺得依家入住率都唔爆.. 點解仲要起呢?? 但話左俾傳媒知原來兩間酒店已經入住率達九成以上~ 咁係時候要起la~~

到底呢個推論正唔正確呢?? 真係答唔到~ 等多陣就會知~

沒有留言: