2012年7月4日星期三

大街酒店驅靈實錄

有好一段時間都冇逗留到夜晚... 去完灰熊山谷後.... 我再次行去大街酒店個位.... Victoria 同James 氣息已經消失... 



看似平靜的大街... 遠處突然隱約傳黎歌聲同歡笑聲....... 但並唔係我地所熟悉ge 聲音....



到底係咩一回事....?

近日收到多個傳聞... 香港迪士尼接二連三發生一連串奇怪事件... Star Guest 期間Star Button 派發點CM 經常都感覺到有奇怪聲音係背後傳出.... 而晚上煙花後都有人聲稱見到美國小鎮大街有黑影飄過.... 經查證後發現原來係同大街Emporium 同Curiosity Shop 之間新工程有關... 工人唔小心將通往黑色世界入口嘅封印打開... 令到原本沉睡緊嘅酒店女主人Victoria 提早甦醒... 

過往黑暗力量多次以不同形式降臨香港迪士尼樂園... 但當宇宙不再深寒... 森魔亦離鬼域而去嘅時候... 怨氣最深嘅Victoria 同一班酒店職員一直鎮守住美國小鎮大街呢個缺口靜待每年九月出動... 無奈今次工程驚醒左佢地... 樂園對今次事故非常緊張... 知情人士透露如果再唔採取行動封印將永久失效... 

2012年5月21日... 百年難得一遇日環食.. 天文現象過程過程期間.. 太陽力量減弱... 呢個時候就係採取行動嘅最佳時機!! 敬請留意本Blog 為你直擊大街酒店驅靈實錄!

難忘的一天... 



終於都等到呢一日... 小弟有幸由驅魔神父帶領下再次黎到大街酒店... 神父一再強調雖然酒店入面嘅路我已經行左好多次... 但今次酒店入面空間可能已經扭曲左... 所以千萬唔可以離隊... 同埋唔可以同亡魂有任何交談... 否則全部人都有可能變成亡靈一份子!!

我地一直靜待太陽最虛弱嘅時候... 由出口反方向前進!! 日環食終於都開始!! 係時候入去.....

我極力想拎穩部相機... 但當踏入酒店後門... 氣溫突然急降... 好抱歉地我呢段路手震到影唔到任何畫面, 但好奇怪嘅係... 牆陣原本有鬼出現嘅地方並無任何動靜... 一直行到James 間房... 蒸汽機依舊開動緊, 但尋遍房間每個角落都見唔到James 踪影.... 神父話因為工程意外打開酒店入口.. 但黑暗力量可能未令到酒店內所有空間完全復原... James 有機會被遺留喺另一空間...

到底酒店內所有鬼魂去晒邊? 不經不覺就黎到廚房.. 醒起可以用夜視功能.. 一開夜視... 廚師靈魂突然由廚櫃撞出黎!!



神父二話不說唸起驅魔經文... 廚師隨即消失... 我呢一刻先意識到今次入大街酒店嘅目的.... 原來呢個缺口已經唔可能再好似平時咁封印... 要阻止邪靈唯一方法原來係....

神父話大街酒店當年發生慘劇後一直處於一個凍結時空... 所以過去五年你每次入去... 亡魂都處於同一個狀態同情緒.. 不斷咁重覆佢地嘅說話... 因為入面時間根本冇流動過... 睡房入面幾隻亡靈都得到解脫... 黎到花園... 神父正想向新郎唸經文.. 突然有白影飛過擋喺新郎前面!! 原來係新娘!!! 佢希望神父能夠令到佢地兩夫婦唔再分開... 最後..... 佢地如願以償.... 臨消失前新娘指住前方...「Victoria 喺房入面等緊你地.... 小心啲....」



果然... 房內女傭唔見左!! Victoria 再次回歸呢間套房內... 明顯佢已經知道我地今次到訪嘅目的... 而且咒文對佢起唔到作用.. 隊伍中亦有人受傷... Victoria 喺大笑中消失.........



以下幾位酒店職員... 知道我地今次到訪目的後冇顯露出惡意... 反而一個又一個幫助我地前往酒店大堂尋找Victoria... 佢地已經受左好耐折磨... 好想有一個了斷....



每位職員不約而同都向我地講左一句「小心」



因為如果今次行動失敗.... 佢地就要繼續留喺呢度... 而且封印失效嘅話亡魂就會越來越多...



「小心......」



Victoria 已經等緊我地... 但原來剛才喺套房內佢都受到咒文所傷... 呢一刻Victoria 已經崩潰! 一聲尖叫... 酒店開始瓦解!!!



就係呢個時候... 牆身斷裂... 牆後有一個男人黑影爬出黎... James 終於由另一個空間趕到!!

當時情況好危急... 我只係隱約聽到Victroia 同James 對話~ 原來Victoria 當年患上精神病... 醫學發展未成熟... James 為左尋求醫治太太病患方法終日喺地下實驗室做實驗.. 全件事Victoria 一直唔知情... 佢以為丈夫離佢而去而使病情到達一個藥石無靈嘅地步... 兩夫妻事隔多年終再次見面... Victoria 突然不藥而癒.... 可惜酒店正瓦解中......

我地一行幾人急速逃離酒店... 回頭一望... Victoria 拖住James... 二人面露微笑向我地揮手道別....

完了嗎? 美國小鎮大街通往大街酒店嘅缺口證實已經消失.... 還有機會再見嗎? 今年如果通道再次打開... 我地仲有冇可能重返大街酒店? 如果返到去... 酒店內所有亡魂會唔會依舊停留喺同一刻?? 好想快啲到九月...




沒有留言: