2014年4月13日星期日

Enchanted Storybook Castle

近日網上出現一份文件介紹上海迪士尼樂園地標 - Storybook Castle 嘅建築模型同工程進度. 先唔好理呢份文件有冇任何潛在法律責任, 作為Fans 絕對係一個好好嘅機會睇下呢座全球最大嘅迪士尼城堡會有咩特別. 



整份文件都主要集中喺同建築有關嘅資訊, 不過相信最吸引大家嘅會係呢版. Enchanted Storybook Castle 會有嘅設施. 包括Boat Ride, Walk through attraction, Meet & Greet location, Bibbidi-Bobbidi Boutique, 商店, 餐廳, 噴泉 (Water Show 用), 煙花. 香港迪士尼都冇一座建築物有咁多種用途. 


話說個Boat Ride 會有好幾個Scene 以Audio Animatronics 重現多部迪士尼經典電影場景. (據聞香港迪士尼最初concept 都曾經出現一個類似嘅dark ride idea) 個人愚昧估計喺得Castle 底, Beauty and the Beast, The Little Mermaid 呢幾個Princess 係唔少得, 而作為真真正正立足喺中國領土嘅迪士尼樂園, 到依家都唔見任何Mulan 嘅設施, 估計呢個Boat Ride 都會有Mulan.

工程照, 有得咁多樣功能嘅建築物當然唔可以細.


呢座向高空發展嘅建築物真係幫樂園慳返唔少位.... 仲要視覺上夠高, 贏晒! 

文件可以喺呢度download

5 則留言:

MissO 說...

雖然大陸人真係好乞人憎
但係剩係呢個castle 已經好吸引我
我諗我會係佢開幕初期走一轉

B の家 說...

只係睇圖都覺得座城堡好巨大!!
哩座多用途既城堡, 同HKDL比較真係小巫見大巫!!
不過從另一個角度睇, HKDL座城堡有座山做襯托, 都算忠於故事, 亦係全球得一座城堡背後有山, 哈哈!!

Mr B 說...

我都覺得我有機會喺開幕時走一轉, 但係我又好怕世博個情況會重現...

Mr B 說...

座山的確為香港迪士尼加左唔少分.

Terry 說...

hkdl個城堡完全有揾笨ge感覺...矮唔係致命傷, 而係發展空間非常有限. 雖然加州整到個walkthrough 但個人覺得都好隔硬嚟. 其實wishing well後面個排樹可以整個好似wdw belle cottage ge aurora m&g
終極ff: 拆咗pooh起sleeping beauty dark ride, 咁就聯同rbh成為一個sbc complex