2014年9月21日星期日

上海迪士尼獅子王將進行演員招募

喺Disney 全球Audition 官方網站見到上海迪士尼嘅schedule. 見到佢地將會為其Downtown Theater 長駐表演 - The Lion King Musical 進行演員招募. 




話說較早前上海迪士尼公佈其Downtown 內將會有一個長駐表演, 引入The Lion King 呢個迪士尼極受歡迎嘅Musical . 而最特別嘅地方係呢個表演將會以全普通話演繹. 



個人覺得The Lion King 係幾好睇, 但係唔確定當將所有歌詞變成另一種語言之後會唔會好奇怪.... 再加上原唱嘅班底係非洲人.... 而我地認知嘅中國大陸唱腔唔知會唔會出現喺呢個Musical 內呢.....?

依家上海迪士尼開幕個規模似乎會同香港迪士尼差唔多. 仲要多我地一個Downtown Disney. 但係有Paint the Night Parade 之後我又唔係太擔心香港迪士尼嘅發展, 個人認為由今個財政年度開始HKDL 應該會更穩定. 

其實Paint the Night Parade 嘅加入理應可以將賓客逗留喺樂園嘅時間延長, 雖然開放時間只係比往時多半小時至一小時不等. 但係由於夜晚有兩個表演 (巡遊 + 煙花), 會多咗一班人願意留守到夜晚﹐ 而呢班留低等睇show 嘅賓客就有機會喺樂園食晚飯同購物. 冇Downtown 反而係好事, 因為能夠使賓客集中喺樂園內消費. 

2017 年第三間酒店 - Disney Explorers' Lodge 開幕. 渡假區又會增加一個好重要嘅收入來源. 

總括而言, 我地有更多野玩 / 睇嘅同時, 樂園嘅收益都有機會能夠穩步上揚. 呢個就係講左好多年嘅雪球理論, 開始睇到個雪球要滾大了. 反觀其實我地仲未睇到上海迪士尼個狀況, 總之HKDL 就要加油啦!! 

沒有留言: