2008年1月9日星期三

2007雪亮聖誕 Happy Holidays~!

聖誕係我最愛ge 節日~ 平日我唔鐘意去d 多人ge 地方~ 唯獨聖誕我就好鐘意去同人迫~ 一大班friend 一齊出街周圍行~ 見到街上面每個人都掛住笑容~ 係一件好warm ge 事~!
今年聖誕好似香港人買禮物都手鬆左bo~~~ 屋企人都送左一部新scanner + printer 俾我~ 原本呢件事唔應該係呢個專講Disneyland ge blog 講~ 但我返屋企試機果陣scan 左sparkling x'mas 幾張times guide~! 就當係送俾大家ge 聖誕禮物~ 哈哈~ 點擊放大~!!!

遲下會放埋其餘兩位公主張Times Guide 上黎~ (其實唔知係咪有六款... 但仲有兩位公主未出~!)
Merry Christmas~!!!!!!
終於都有時間放埋snow white 上黎~!! 集齊了~

沒有留言: