2008年1月27日星期日

一鼠萬利過好年 - 表演篇

米奇人氣騷....

首先我唔係想全盤否定呢個show... 我唔係唔鐘意呢個show~!!!! 不過真係唔match 新年呢.... 同埋印度歌隻MV 真係唔適合係Disneyland 播.... 有好多小朋友睇到.... 香港人幾保守先得ga~~!!
唱左幾首聽唔明語言ge 歌.... 香港人難有共鳴...

如果呢個show 係count down show 會非常match~!!!! 又或者唔適合係一個sell 中國農曆新年特色ge event 中佔一個咁重ge 位置~ 既然係奇妙年... 即係有成年時間... 新年後出都得姐...
咁始終都要post 出黎ge~~~! 以上只係我個人感覺黎姐~ 小弟一直都好怕HKDL 會步東京迪士尼後塵... 扭曲晒原本迪士尼樂園ge 氣氛... 注意步TDL 後塵唔係等如搬TDL d show 過黎~ 而係跟TDL 咁改到好地道化~

即係如果大家支持HKDL 跟TDL 咁繼續加強本地元素的話.... 福祿壽就真係第一步了.... 之後就會有好多中國同香港文化crossover 入HKDL 度.... 例如魔盜王會變做張保仔theme~! 幽靈公館入面會有中國彊屍等等...

順得哥情失嫂意.... 係擄到部分香港人同大陸人歡心... 但會令到鐘意迪士尼傳統文化ge 遊客(不論國藉)感到失望....

可能只係我諗多左~ 鐘意呢個show ge 請繼續鐘意~ 唔鐘意ge 請以任何方法向官方表達訴求.... 無論點都好~ 大家一齊繼續支持HKDL 成長~
感謝GundamXDivider (Seaward )拍左正午show (如介意我post 出黎請通知我~)
仲有billionwins 黃昏版show~ 唔該晒兩位


















-------------------------------------------

「鼠」步霓裳

都係果句~ 點都要post 出黎~ 先至完整!! 呢個show 其實係難得一個show 我睇得一半就走左~!!!!
感謝GundamXDivider 提供片段~!
1. 個台太過細... 又唔夠高... 前面果排班人高ge 話後面就睇唔到...
2. 個位太偏僻... 如果揀近Fland 果邊個位置會好d~
3. 呢個show 好明顯係想谷旺Aland~ 咁就應該善用Aland 個地理環境~ Aland 入去lion king 方向有兩條幾乎平衡ge 路... (JRC 旁同碧林旁) 如果可以封左半條碧林旁ge 路 (直接封埋通去Mickey's House 條小路做back stage) 黎做咪更加似Fashion Show!!
同埋我覺得唔需要每次一pair 咁出黎~ 每個character 只做一個性別ge 衫就可以加多三個character designer~! chip n dale + donald~ 咁先係完整ge show~!



順道做個宣傳~ 台灣forum... 聽聞其實台灣人唔太睇得起HKDL~ (不過連香港人自己都睇唔起HKDL... 冇咩好講) 一方面佢地覺得香港已經變成共產地方~ 同埋有人話佢地可能唔抵得香港有DL 而台灣冇... 所以經常有意無意踩HKDL~ 近大半年黎所有HKDL 搞ge 大少活動小弟都會上去宣傳~ 大家得閒上去支持下吧~!

沒有留言: