2008年5月6日星期二

三個工程

更新~~! 尋日興奮得滯~ 癲左~!! 錯將AA 當成DLS~ 仲有得到消息稱Aland 圍板係繞過等候區後面~ 下面呢張map 先岩~


終於都圍左板la~ 等左你咁耐~~ 哈哈~ 大家似乎都仲估緊係咩黎wo~ 係咪好想我爆料呢~? 不過小弟唔爆得~~ 一黎我不能指責人Break Magic 而自己又Break Magic ga ma~ 二黎係想維護HKDL 利益~ (OP 人~ 呢度冇野好打探~!! 繼續抄Push la~~ 我地有尖咀!~!) 第三就係.... 隨時有變數... 都捉得佢多!! (板都圍埋仲有變數!?) 會ga~~! 但都要提一提~ 俾埋外國網友睇我地有圍板!!!!!!! 哈哈哈

講下圍板ge 範圍先la~~ 你話係咪同擴建有關~?? 係咪都要整條路駁去後面ga la 遲早~ 依家整同將來整又有咩分別~? 睇睇下面呢張Map 先~~! 粉紅色(pink)係Adentureland 新圍板~ (好大範圍!) 我好鐘意Disneyland 做得咁仔細~ 連圍板都要襯返周圍環境~~!!


紅色(red)就係前Mickey's House 舊址~ 阿醒話留到暑假尾果度呢~~~!! 個幾月前已經開始「維修」


仲要加埋黃點(yellow)Disneyland Story wo~ 呢個我一段時間之前都公開地講過~ 叫大家把握機會入去影相~ 而我都影左火花仔movie 放上youtube~~ 

Opera House will be closed for renovation from May 12 2008 until further notice.
http://park.hongkongdisneyland.com/hkdl/en_US/tools/calendar/monthlyCalendar?name=CalendarLandingPage
總之等下la~ 好快就知道有咩新野玩~~~!

沒有留言: