2009年2月4日星期三

福到滿城賀金牛- 傳媒日


學友呀學友~ 我地又冇緣見面la....


Bolt 個身冇咁幼ga~ 肥少少先得意ga ma~~! IASW 條路夠晒闊容納班記者ar~


如果學友同我握手~ 我一定唔會坐低~!



佢個Name Tag~ 哈哈~



相: 蘋報
順便加埋官方相~ 最尾一張好特別~ 兩邊都係guest 但係Characters 同Dancers 企正大街影大合照~ 幾特別~






相: HKDL

================================


今年CNY 雖然米奇家族位位成員都有新衫著~ 但唔係位位都可以影到ga~ 財神Goofy 同埋Minnie 都冇得影呢個look~ 冇得影唔緊要~ 有官圖ma~~~ 睇睇全圖先~ 呢個景好ar~ 米奇後面有個大米奇頭... 中間直望到castle~

再放大黎睇睇~~ 呢位出得太多~

Goofy ar~~ 如果可以同到佢合照就好~ 好搞笑好傻ar 佢個財神樣~~ 話個秘密你地知~ 我對d 性格傻更更ge 人物係完全冇招架能力~ 所以我越來越鐘意Goofy la~ 但請注意傻更更唔等如Kai~ 後者我會一巴車埋去~ 哈哈~

Minnie 成套衫都好detail~ 靚過上年好多ar~ 希望將來有機會影~~

Parade 排練情況~ 留意兩邊~ 係未開park ga~ 好認真講一句.... 其實呢三架車做得一d 都唔差~ 上面部分design 得咁單調應該係有原因ga~ 或者係想兩邊所有觀眾都睇到車上人物~ 又或者呢個簡單設計可以令到架車有更多其他用途~ 唔清楚~ 將來就會知~



圖: 香港迪士尼樂園渡假區

沒有留言: