2009年2月16日星期一

推廣活動 - 星級體驗

是時候向您心目中的VIP表達您對他們的重視!快來香港迪士尼樂園,於3月6日至5月31日展開難忘的星級旅程,包括:優先入場欣賞精彩表演或暢玩遊樂設施、展開兩小時的迪士尼樂園導賞之旅,以及一邊享受小吃和飲品,一邊欣賞「星夢奇緣煙花匯演」。(點擊放大)
星級通行證
於3月6日至5月31日進入樂園時,別忘了購買您的〈星級通行證〉,在欣賞精彩表演或暢玩遊樂設施時,可專享優先入場,快人一步投入其中。
只要持有<星級通行證>,便可於最受歡迎的精彩表演及遊樂設施專享優先入場及自選喜愛的座位,包括:
獅子王慶典
米奇幻想曲
米奇金獎音樂劇
小熊維尼歷險之旅
巴斯光年星際歷險
飛越太空山
星級之旅
於3月6日至5月31日期間,快來展開一個由專人為您度身而設的<星級之旅>,發掘香港迪士尼樂園妙趣!
兩小時的迪士尼<星級之旅>,有專人為你們度身訂做最合心意的行程,並全程為你們細說香港迪士尼樂園的故事,發掘更多樂園鮮為人知的有趣資訊。貴為星級貴賓,兩位迪士尼朋友更誠邀你們相聚一刻,機會難得!
星夢煙花酒會
在遠眺睡公主城堡的美國大街小鎮火車站平台上,參加這個精心安排的小型酒會,您可享受演藝人員的現場音樂表演,並在悅耳歌聲中,一邊欣賞夜空中發放的璀璨煙花,一邊品嚐精緻點心和特色飲品,為這次旅程更添難忘!
順便睇埋黎緊邊d 設施做維修~~!
以下遊樂設因進行維修保養將暫停開放:
「巴斯光年星際歷險」 3月2-22日
「獅子王慶典」 3月23日至4月9日
「米奇幻想曲」 4月18-30日
「米奇金獎音樂劇」 5月10-30日

==================感想==================
到今日都唔公佈2009年有乜新野... 即係諗住今年當迪士尼係商場咁搞ga la bo?? 齋加價同收費活動但冇新show 新attraction 開~~ good!!

之前聽到Magical Pass 都覺得好似太過商業了~ 不過如果真係有賺錢機會而又有人肯俾錢HKDL 賺... 又冇乜所謂ge... 外國都有呢d 咁ge tour 同party~ 但希望唔好朝住呢個方向越行越遠la...

by the way..... 宣傳圖做得非常好!!! 呢種先係Disneyland feel~!! 跟返美國What will you celebrate... Who's your VIP?? 哈哈~ slogan 都抄抄地~
再睇睇英文版... 星級之旅叫Star Tour~! YEAH!! 我地終於都有Star Tour la~~~ Woooooo~~~!!

沒有留言: