2009年3月28日星期六

Mickey's Waterworks Parade Concept Arts

 睇睇兩年前矚目登場的米奇水花巡遊concept art 係點~ 原本呢個parade d 車上面全部都係characters~ 最尾就改左部分做dancers~ 我覺得自己都仲未齊ga d 圖~ 如果大家有ge 話不妨通知聲~ 唔該晒!!

頭車Buzz~ 冇左兩個caution 牌... 後面又冇對講機~ 其實個對講機同waterworks 冇乜關係~ 又唔識噴水.... cut 左都好ge~



Goofy 呢架同成品算好近似ga la~ (後面金屬人... 原先咁殘忍!! 叫dancer 隊個高佢三倍再裝滿水ge 公仔上身~ 都話concept art 永遠係最美麗)~ 前面... 白兔先生~!?



Alice 架車... 乜白兔先生又出現!? 哈~ 車上面原本係Mad Hatter~ 仲有Tweedle-Dee 同Tweedle-Dum!!! 咁多新人物ga~!



冇左班公主~ 原本中間係一架... 剷草機?? 上面果隻雞係邊個黎ga? 呢個抵cut la 大佬~ 咁多知名character 都未出... 輪都未輪到佢la 下話~ (其實會唔會呢隻雞係勁野...? 只係我唔知~ 哈哈)



原本Marie 的新公主裙... 變成Minnie 新裙~


冇特別野~ 跟得好足~



原本Mickey 車係七個小矮人出晒~ 最尾得返Dopey... 再換埋士D池.... 可惡~!



冇Woody 果架車~ 唔知係咪原本冇佢地~ 但我覺得只係我冇呢張圖而已~ 所以一直唔齊就廢事放出黎~ 依家覺得唔齊咪唔齊lor~ 照放ar~ 哈哈~

出左兩年ge MWW~ 到第三年仲會唔會出呢~? 個人覺得會~ 因為呢批車同其他seasonal parade 唔同~ 其他例如Halloween parade 園方並非一早公佈~ 只係活動開始前一個月先話你知有~ 反之MWW 早大半年通知~ 可見其重視程度~! 但係今年除左MWW 外仲有冇新野呢~? 聽聞...... 呵呵呵~ 遲d 咪知~~! 問我我都係一如以往咁講~ 對黎緊新「野」非常期待~!! HKDL 未試過咁玩~ 加入多d 元素係好事~!

圖: HKDL

沒有留言: