2009年3月15日星期日

VIP 官圖

Who's your VIP 官圖~ 呢張大合照同官網果張唔同ga~ 多左個人物~ 見唔見到~?!



係Genie ar~~~! 當然唔少得Aladdin, Jasmine 同Abu~ Jasmine 好似唔多似係中東人樣wo~ 唔知幾時我地先可以係HKDL 見到佢地公開地出現呢~? (呢層.....)




幾位較少出黎的人物~ Beast~ Lilo~



講唔出佢地個名~ 只係知黎自Tarzan 同the Jungle Book~ 簡稱猿猴類~! 剛開park Tarzan 果隻ape 都會係Aland 出現~ Chip n Dale 亦都係Aland ga~ 不過唔知點解冇乜人鐘意入Aland~ 就連Prince Caspian 都冇乜人理~ 可能始終都要靠Attraction 先吸引到人~ 快d 起野就引到人入去ga la~



Fa Mulan & Li Shang (呢個笑容冇將軍feel)



收費活動 x 3~ HKDL 不嬲Key 圖都係亂黎~ 火車站睇個城堡邊有咁大座!! 呢個位睇都咁大座... 有Cinderella Castle 咁高ga la~



Lion King.... 觀眾席對住呢個方向到底望向邊度....? 仲坐到出台~! magical moment~!!



Beauty and the Beast... 老實講一句.... 如果要我為左影佢兩個而俾$1200~ 咁我寧願儲多d 錢去其他DL~ (雖然個數都相差一段距離) 三個收費活動得酒會比較make sense~



唔收錢的活動~



MH 出口擺左檔快速即時print 相賣俾你~ 呢個想講好耐~

早前小弟咪去OP ge~ 影完荒失失走到出黎又係有檔咁ge 野... 個姐姐即show 張相俾我睇.. 我仲問:「wa~ 你張張都print 出黎~ 咁我唔買咪好浪費?」佢遲疑左一秒... 用個好得戚ge 樣答我:「喔~ 咁你買左咪唔浪費lor~」

我即刻走~ 唔鐘意咁樣俾人焗~ (更大原因係佢個樣太得戚~) 玩心理~ 佢唔print 出黎guest 唔會覺得內疚~ 但係print 左出黎再說你兩說會令你更易覺得唔好意思唔買~ 唔好意思say no~ (當然實質仍然會有好多人唔買~ 只係比較容易~)

上次OP 果篇冇講係因為我覺得OP 用慣呢d 手段冇所謂~ 但竟然見到HKDL 都用呢招....



MM cert....










沒有留言: