2009年7月11日星期六

野礦山谷過山車破解!!

講得太多個Toy Story Land~ 今次confirm 左之後我決定唔理個廢land~ 冇理由原本一件咁開心ge 事俾佢搞到咁掃興係咪先~??? 睇睇野礦山谷~~ 新concept art (poster) 已經出左~ 可以上各大Disney Blog 同Forum 睇睇~ 自己研究一下~

尋晚我果篇咪放左三個land 地圖出黎ge~? 如果Gilbert 冇留言話我知成座過山車有晒箭咀我都唔知原來已經成條路出晒黎~~ 以下係方向示意圖.....



睇左平面圖都要睇埋concept art ge~~ 由1 號開始會轉落地底~ (半透明箭咀~) 應該就係礦洞內... 唔知一開始會唔會好似dark ride 咁慢慢行呢...? 2號上山... 轉去個land 左邊再衝多一次上山... 如下面張concept art 入面座山正中有條軌....

5號位應該係發現前面冇路行 (急剎??)... 6~8號全程倒後.... 入到去礦洞 (兩條軌合為一條... 見到架車位置好深~ 可能都有野睇~!) 9號向返前行轉多兩個圈返11月台~! (concept art 可放大)



而新發佈張poster 都見到礦車一開始向下轉入礦洞... (暫時未見網上有如此高解像版~ 不能放full size~)


野礦山谷主題園區內的重點機動遊戲是大野礦山飛車,它會沿路軌穿梭高山和叢林之間,途中會遇上實物原大的大灰熊,最刺激就是過山車會在斜坡上急速倒後飛馳,最後從山中高速「噴射」出來。..... 急速倒後果句係講6~8... 噴射就係9~

原來呢座過山車唔只係E 咁簡單~ 係Super E 黎~! Audio-Animatronics 只是基本野~ (相信只會係室內位置~ 唔會日曬雨淋呱~?) 就係有AA 呢一點已經比其他版本的BTM 勁~ 再加上一大段路EE 式倒後退....

睇睇WDW BTM 片段... 嗯.... 冇乜大上大落但整段路都唔係平~ (我地果座會唔會係d 直路加多d 上落?? 向後都有離心力就真係會好正!!!! 9~10 唔會係完全平坦呱...? 雖然話高速射出姐....)

Everest~! 留意後向果段班乘客反應~~!! (注意!!! 以下片段的雪山唔係我地原本計畫的雪山~! 而下面片段的過山車概念加到GT 並不是因為劉太Ban 雪山區後先決定加的~! 兩者完全冇關係! 就算有雪山... 呢個system 同樣會出現係GT~)

wow~~! 睇完幅圖係咪好想快d 有得玩呢?? 我都開始期待了~
呢個Super E 有兩個位會停... 我估全程唔過三分鐘... (視乎車速)... 5/6 同8/9 個位條軌每日要轉幾百次.... 希望安全工作同檢查做好d~!! 萬一touchwood 有乜意外真係高速相撞..... 死得~!! (連美國都有事... 咁香港... 唉~ HKDL 要爭氣ar~!)
圖: HKDL

沒有留言: