2012年5月31日星期四

7月13 - 美國西部大戰南北兩極

海洋公園斥資三億元興建的壓軸新項目「冰極天地」,將在七月十三日開幕,分南北兩極展館,遊客在「南極奇觀」,可隔着玻璃和透明地板,近距離觀賞企鵝在池中暢泳,但場內只有攝氏八度,遊客最好自備外套保暖。

海洋公園斥資五十多億元的重建計畫接近尾聲,最後一個主題區「冰極天地」快將開幕。其中「南極奇觀」的主角是來自南極的跳岩企鵝、巴布亞企鵝和國王企鵝的「主場」,而「北極之旅」則會展出斑海豹、海象、北海獅和雪鴞,另有一間獨立的「雪狐居」供北極狐居住。

遊客踏入「南極奇觀」就感受到陣陣寒意,為模擬企鵝的自然居住環境,展館調至攝氏八度,館方不會提供禦寒衣物,遊客須自備外套。

海洋公園工程執行總監曹志強表示,展館設有二百七十度觀賞區,遊客可隔着玻璃屏,近距離欣賞海豚在冰上休憩和在水中暢泳,或在透明地板見到企鵝在水底穿梭。館內亦會調節燈光,有企鵝用以溝通的UVA光譜,以及讓企鵝「曬太陽」的UVB光譜,提供所需的維他命B和鈣質。吃魚的企鵝,身體會發出陣陣腥臭味,館方亦特設除臭系統。

「南極奇觀」最多容納四百八十人,「遊客不要拍打玻璃屏及用閃光拍照,但企鵝好喜歡說話,所以不怕人多嘈吵。」曹志強又說,遊客可在「冰極餐廳」一面吃飯,一邊欣賞企鵝。

由於「北極之旅」和「南極奇觀」分別保持恒溫攝氏十五度和八度,海洋公園委託曾獲綠色建築先鋒大獎的利安顧問有限公司引入環保設計。執行董事林光祺表示,要省電先要做好隔熱。兩個展館都有九十毫米屋頂隔熱層,較一般大廈厚八成;外牆亦有一百毫米隔熱層,隔熱系數較商廈和酒店高六倍。他又指,冰極天地是全球首個用冷空氣循環系統的主題公園,除了用水冷式空調,代替傳統風冷式空調,省電一半。館內亦設有二氧化碳監測器,當人流太多感到侷促時,才會引入戶外較暖的新鮮空氣,減少製冷需要;而抽走的冷空氣就用來為機器降溫。門口又設有冷風閘,減少冷氣流失。池水恒溫及定期過濾,亦可節能。海洋公園工程項目發展總監黃志強指,冰極天地的每年耗電量可減少三成四,亦較一級能源效益標籤的雪櫃省電七成。

================================================================

今年暑假... 香港兩個主題樂園將會各有一個新園區開幕.. 香港迪士尼樂園以美國西部淘金熱潮為主題ge 灰熊山谷.. 迎戰另一邊海洋公園南北兩極為主題ge 冰極天地~ 估到兩個park 今次會正面開戰~ 但估唔到兩邊會揀正同一日開幕!!! 個感覺就係OP 令到HKDL 冇左Glacier Bay~ 然後用冰極去撞你個灰熊山谷咁~ 7月13日通勝話係吉日!! OP 搶先公佈... 問你死未!

OP 今日公佈左冰極天地開幕日期係7月13~ (HKDL 仲未公佈~ 會唔會因此而改期呢?) 今次我唔擔心灰熊山谷會被比下去~ 我對GG 好有信心~ 雖然係得一座過山車... 量係輸左~ 唯有靠小型活動同Entertainment 搞掂la~ 所以今年必定要出米奇水花巡遊助一助先得!!

OP 個企鵝館... 最終公佈個concept art 同實物比... 都可以相差咁遠...


 
d 冰好假... rock works 冇可能鬥得到~ 不過相信當我見到企鵝時應該都會將焦點放係企鵝度~ 唔會點理d 礙眼decoration..



佢地都有座過山車... 睇上去冇乜大起大落..


動物方面... 真係冇北極熊~ 同埋冇提過會有Animatonic 北極熊~ 我估有機會直情冇左~

有關環保團體抗議OP 以冷氣營造極地環境會令到耗電量加大而對環境造成破壞... OP 以一個數字遊戲耍走... 就係用左環保系統... 可以減34%... 但呢個數係同冇環保系統下做出同樣效果所需ge 能源量相比~ 咁答其實係冇答到個問題.. 講出真正用電量係幾多先可以釋除到環團疑慮~ (相信講出黎唔會釋除到~ 諗都諗到個耗電量減左34% 同樣係驚人~)

大家要對灰熊山谷有信心~

沒有留言: