2012年5月6日星期日

香港迪士尼安全之旅

自從反斗奇兵大本營開左之後~ 小弟都有個習慣~ 就係好鍾意上網Search 下d blog 有冇trip report~ 睇下市場對呢個新land 甚至HKDL 個評價有冇改變~ 已經成為我日常生活一部分~ (而TSL 開左之後... 明顯地係多左台灣blogger share 佢地HKDL 之旅~ 所以呢幾個月就算冇一眾MA 撐場 ~大家都唔需要太擔心樂園個入場人數~)

近日就Search 到呢個blog~ 個人認為好值得係度分享~ 因為blog 主對於HKDL 個觀點同切入點都係幾新穎~ 講safety~ 佢成個trip 都會留意...  到底CM 係個ride 入面會有咩要做呢~? 我地可唔可以放心係HKDL 玩呢~? 呢篇blog 或者會解答到你~



有興趣睇晒成篇ge 可以去到以下呢個blog~

小懶貓的迪士尼開心好玩之旅
呢個都係小弟鍾情迪士尼同環球影城ge 一個原因~ 除左呢兩個品牌外... 其他theme park 我都唔會太夠膽玩機動遊樂設施~

就以space mountain 為例~ 香港space mountain 個月台比較短~ 而入面喺路軌上玩緊ge 車可能係月台可容納車卡數目ge 三倍~ 所以有時你會發現班CM 點解咁急要你行快兩步呢? 因為當月台上面d 車離開唔到ge 話... 後面d 車返黎就有機會發生意外~ 當然唔會好似越礦飛車咁撞尾~ 取而代之Attraction ge 安全系統會開啟~ 設施就需要關閉~ (我估呢個有可能就係light on ge 情況~)

但即使CM 係咁趕時間~ 都不忘要親自check 一下你條lap bar 有冇鬆~ 咁嚴謹ge 檢查同咁可靠ge 系統~ 真係可以玩得好放心~

依家我最驚ge 仍然係降傘... 希望maintenance 會check 得緊d la~

沒有留言: