2012年6月25日星期一

灰熊山谷預覽日

抽獎? 到底係邊個諗埋D 咁嘅idea? 係個land 太細... 個system 停得太密... 定係MA member 人數太多? 要你地大費周章諗辦法限入場人數真係唔好意思la~ 咁我下年唔續會la~



https://www.hkdisneyland.com/GG/MASneakPeek/

=================================================

為免嚇怕各位讀者.. 等我講講到底依家個情況.. 點解呢度會出現過百個comments... 以下呢段文字我只係綜合百幾個留言~

簡單黎講就係大家都不滿園方以「抽獎」形式要MA 登記... 因為本身續年證 / 買MA 時個宣傳單張係有提及到可以優先試玩新園區... 到依家原來園方會巧立名目去諗d 方法令到唔係個個買左MA 都有得玩ge... 咁當然係非常不滿la~

其實上年TSL 開幕試玩ge 時候園方ge 安排已經令人失望.. 當時係園方提供左幾日俾MA / AP 們揀.. 每段時間有人數限制... 當時大家要係早上七點鐘登上官網登記... 滿左就要揀另一個時間.. 但呢個方式就算點差... MA 們揀唔到岩心水ge 時間都只可以怨自己遲左一步~ 而且係網站上顯示剩餘數量呢個方法係比較公開公正....

到前陣子園方搞左個活動於6月13號邀請MA 去酒店參加灰熊山谷個party~ 但係要提交一篇200字內ge 文章等園方去揀人入.. 最後得「獎」者係由專人通知有份參與~ 而個活動係冇公開到名單~ (就算只係處處通號碼都可以ga~) 欠公開公正之嫌...

到今次呢個抽獎... 首先呢個試玩機會係當日購買年證 / 會藉時園方用以作主力宣傳ge 事項... 唔應該係「獎」.. 網友之後發現宣傳單張有一句「園方有權更改優惠內容」.. 就算唔屬於欺詐... 應該都算係誤導消費者~ 原本諗住等下園方呢幾日會唔會有補鑊措施~ 但收到網友留言~ 原來已經聯絡左傳媒... 真係一切已經太遲了...

就係因為大家對HKDL marketing 越來越失望.. 長久以黎積壓落黎ge 不滿就係呢一篇度發洩出黎~ 其實依家分左四節每節只不過係三個鐘... 咁果四日其餘ge 時間會做咩呢? 可唔可以果四日再分上下午兩節呢? 咁咪有八節時段lor~

==========================================================

網友Thomas 回覆左幾百字ge comment.. 由於實在太大段所以Yahoo Blog 當左係spam~ 小弟係呢度轉發~ 係呢度再次感謝各位Fans 願意花時間係小blog 上抒發你地對香港迪士尼熱愛之情~

冇錯, 我知道香港係一個好現實嘅地方,
係一個錢係無比重要嘅地方.
你地需要整靚條數俾政府/議員/市民睇.
但唔該, 要條數靚, 我唔覺得只可以用啲咁嘅方法囉.
你係一個主題樂園, 係一個玩主題玩故事嘅主題樂園,
呢個係一個優勝嘅地方, 相信亦係一班FANS鍾意呢到嘅原因.
但係咁耐以黎, 你地一班管理層有冇把握過呢個咁嘅優點?
我知道佢地一定會話sell主題故事唔會吸引到香港人,
但點解tokyo可以做得咁成功? 人地咪又係一個大都會,
人地咪又係一個繁忙嘅城市, 難道香港人會咁特別係爭咁啲?

個問題係, 你地做野一直都求求其其是是但但, 唔催唔做
啲廣告都唔知咩事, 啲event好似為做而做, 全部變得公式化
做事完全係冇諗清楚, 好似係幾分鐘就決定好嘅事, 今次就係一個好例子.
同大家分享一件事, 雖然可能係微不足道, 但經已可以睇得出樂園係幾咁求其.
之前聖誕event過後, 去到star program一半, ma center咪裝修嘅,
響樂園指南, sell人將一日門票轉去奇妙處處通嗰個位,
佢地將 [賓客可在動畫xxxxxxxxxxx服務中心把門票升級]
打錯成 [賓客可在把動畫xxxxxxxxxxx服務中心門票升級]
冇錯, 可能係無心之失, 但講起做事求其, 就不得不拎黎做例子,
一張guide map面世, 寫稿嗰個固然要double check,
之後排版嗰個都要double check睇下有冇唔小心排版時有出錯,
再之後, 做head嗰啲都要double check先approve,
我亦相信, 響面世之前應該唔止三個人會睇過份野, 咁都可以錯,
仲要由頭到尾出過四份guide map都冇更正過,
係最尾ma center裝修完唔需要再有呢篇野先自然消失.
再者, 仲有幾多野, 係要人去city hall到講, 佢先識做?
( 在此多謝各位去city hall提供意見嘅fans, 因為我唔係一個敢言嘅人,
亦怕佢地save低我record, 到最後我想apply cm時就即時唔考慮,
所以最多都只可以響呢到抒發己見 )

你從來都冇識珍惜過自己係主題樂園嘅特質.
好啦, 佢地又會賴話樂園太細, 人地覺得冇野玩就唔會黎架啦...
我剛剛去完tds, 所以又用黎做下例子丫, 其實大就大啦,
但係大部份都係個"海"呢, 野玩又唔係特別多, 主打小朋友.
人地未加新野之前, hkdl甚至乎係多野玩啲添.
咁點解人地又可以吸引到咁多人入去?
冇錯, 隔離tdl可能係會有少少影響, 連帶到人流,
但最主要嘅, 係人地識包裝, 識宣傳嘛.
冇野玩, 佢地識整隻duffy出黎, 識食住seasonal個勢.

又返返黎香港, 上面講過, 啲seasonal例牌到估都估到
halloween之外其他時間, 黑色馬戲班同大街酒店嗰兩個咁大嘅位,
你響到做咩啊? 響到封塵啊? 睇佢個樣, 咪又係因為要cut budget...
但係唔係真係盲目咁cut? 你咩都唔做, 又點會有人入黎?
咩都唔做, 又點會有收入來源? 啲錢啲客響天到跌落黎?

之後, 隻duffy又去咗邊? 都唔好話我鍾意duffy先咁講,
但係你見到人地咁成功, 而你又終於有個推出嘅權利,
你係唔係都醒目啲把握機會, 充分利用呢個機會丫...
好啦, 你又會話香港人唔識duffy係邊個, 點sell?
咁唔通一開始, 啲日本人就經已被洗哂腦, 預設知道duffy係邊個?
人地咪又係慢慢推廣, 到最後先去到今時今日咁大嘅規模.
唔通我地香港人同人地真係咁大差別?
唔通你地嗰班身為管理層/marketing嘅香港人都想承認自己係差過人?

就算唔係seasonal, 咁大個樂園, 都大把野可以玩.
要玩, 唔一定要玩設施, 只係視乎你有冇創意.
又用tdl黎做例子, 我都唔想成日用, 但人地真係做得好好.
上次去tdl easter event, 係會響園內舉辦一啲尋蛋活動,
佢周圍都有一啲以迪士尼朋友做裝飾嘅蛋,
佢會問你幾隻蛋響邊, 只係咁都已經可以玩個半鐘,
玩完係有禮物嘅, 而最正係佢會收錢, 亦都唔係貴,
但係咁樣已經係額外收入, 亦係額外吸引人嘅地方.
人地就話easter先做, 但我地平時淡季係唔係都可以有咁嘅小活動啊?
唔好只係靠cm偶然走出黎同guest玩小遊戲啦, (真係辛苦一班cm)
唔通你響官方網頁真係寫住, [小遊戲 更顯奇妙] 黎做賣點?!

根本由一開始你係走主題, 故事路線,
我相信宣傳方面必定比op更易, 更多野可以sell, 更多方法可以sell,
但係你就偏偏要偏離呢條路, 愈行愈遠,
選擇用一啲偏門嘅方法, 卻一直唔肯包裝好自己.
你有冇用心去諗, 努力去構思idea, 我地係睇得出架.
呢個先係我地咁失望嘅原因, 因為你一直都只係求求其其得過且過就算.

今次更加係活動安排都冇預先計劃好就是是但但推出黎.
假如你能夠用心做好, 包裝得靚仔, 一班guest/ma/fans就自然會黎.
諗清楚, 呢班fans先至係真正能夠為你將主題故事發揚光大嘅人,
而唔係嗰班連你個樂園嘅背後理念都唔知道嘅 "人氣blogger"
但當你連而家呢一班fans都冇重視過嘅時候,
又點會有人繼續support你啊? 唔通嗰班 "人氣blogger",
會響全體ma/fans都罵緊你嘅時候, 響你背後講一句
[我支持香港迪士尼樂園嘅決定, 因為佢地邀請過我參加活動] 嗎?!

好啦, 寫咗好長, 全部都係肺腑之言, 有冇人睇就唔知啦...
但起碼講出到自己嘅感受, 亦講出到我自己有咩期望.
唉, 不過事實上, 真係寧願唔好對佢有期望, 期望愈大失望愈大...

最後, 用一套disney/pixar動畫入面嘅對白黎做總結...
五星級大鼠, 嗰位女廚師歌麗講過:
[如果我地連廚神嘅信念都唔支持, 咁我地呢間餐廳又點樣做落去啊?]
響呢一刻, 將句對白換返過黎呢一到...
[如果我地連迪士尼先生嘅信念都唔支持, 咁我地呢個樂園又點樣做落去啊?]
WHERE IS YOUR IMAGINATION?? HKDL??

======================================================

星期一... 上班日... 大家呢幾日有冇透過唔同渠道向園方表達訴求呢? 有網友得到園方回復~ 話因為已經公佈左所以無轉彎ge 餘地wo~ 大家可以繼續發表意見ge~ 唔一定係要就呢件事抒發~ merchandise ar~ Donald 個咀ar~ 想要多d character 等等~ 一次過都ok ge~

小弟收到一個密函~ 唔sure 係唔係真相黎ge~ 只係CM 之間傳ga 姐~ 所以當故仔聽下la~

聞說Marketing 一早就估到呢個安排會引起MA 不滿~ 所以呢個決定並唔係出自Marketing~ 咁到底有咩人可以凌駕到去決策做呢件事呢...? 所以Marketing 都預計到會事件發展至依家個模樣~ 而且都樂意收到大家ge 意見~ 換句話講我地send 信其實係未必改變到件事~ 但我地ge message 都會有用處ge~

重申一次~ 信不信由你.. 而呢件事最後有冇彎轉呢... 都係果句~ 繼續表達你ge 訴求la~~

沒有留言: