2008年9月6日星期六

WDW Halloween 2008 Mickey & Friends' costumes

美國時間9月5號已經正式開始左今年Halloween 活動~ 最矚目之一ge 當然係今年米奇家族ge 新衫la~~ 官方發佈左Mickey, Minnie, Donald 同Daisy ge 相~ 點解人地官方相都影得靚過我地咁多~? 外國的月光特別圓嗎~? 哈哈哈! (copyright: Walt Disney Company)


南瓜Donald~~ 香港玩左幾年ga la bo~~! 每次見到外國DL 有野抄返我地HKDL 就會覺得無比興奮~ 好野先會有人抄ga ma~~!! 以下係HKDL 當年發放ge 官圖~ 我地隻南瓜圓d~ 令到Donald 更加cute~!! (copyright: HKDL)


以下呢張相記憶中係某位以狗為偶像ge 網友send 俾我~ 所以我都唔知版權持有人係邊個~ 不過係咁多張Donald 相之中最得意ga!! 南瓜Donald~~ 哈哈哈 (如果閣下見到我用你張相而介意ge 話請話俾我知~ thanks~)


Halloween 版南瓜Donald 係香港都出左幾次la~ 而今年又見到WDW 用左呢個design~ 唔會同時雙胞出現呱~? 所以..... 今年迪士尼朋友係咪會以全新Costume 亮相呢~?~??~ 期待!!!!
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=10:00 pm 更新 =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
加入另外兩張官圖~ 介紹今次Mickey's Not-So-Scary Halloween Party 活動~ 真係影得好靚ar~~ 構圖豐富而有立體感~ 香港可唔可以學下~? 用電腦改圖做出夢幻感覺係好... 但用全實景都能夠做出同一種感覺~ 更顯真章!! (copyright: Walt Disney Company)

沒有留言: