2009年8月4日星期二

香港迪士尼高空圖 (09年7月)

感謝肥妹提供HKDL 最新高空圖~!

又有夢幻的感覺?? backstage 有雲遮住~! 好CNY 廣告~!! (或者開幕廣告~ On a bright sunny day at precisely 12:45...)



對比一下一年前Kero 所提供ge CG 圖~ (大家只要影到就得~ 矇矇地都可以send 俾我~ 我會tune 到清ga la~) 上年同今年都冇乜特別唔同~ 第二期塊地雜草叢生~! 同埋上年DJ 個位都仲未有野~ (Kero 張圖好乾爽... 肥妹果張相比之下好潮濕.... 沙漠同沼澤之別~!)



呢張又係肥妹新圖~ 大家係Forum 應該都見過~ Entertainment 果邊個backstage 小弟暫時冇興趣研究la~ 依家梗係要睇擴建三寶.... 個範圍都只係大約~ 根據官方發佈張地圖.... 同埋之前合體果幅中原衛星圖搵地標.... 畫出範圍~ 不過Toy Story land 應該仲未finalize 所以... 睇住先la~~


紅圈係新野~~! 放大俾大家睇睇.... 就係公佈擴建之前CM 傳出Tomorrowland 後面鋪地的情況~



又再同Kero 張圖比... 真係冇鋪到地wo~~ (我承認呢張較色重手左~ 俾次機會la~ 哈哈哈~)



公佈擴建內容都冇Tland 份~ 所以呢塊地鋪黎做乜呢?? 嗯......
小道消息稱擴建工程好大機會....... 唔得呀!! 講左唔爆料~ 不過都靠大家影相了~ VIP 們快d 報名先la~ 哈哈~

沒有留言: