2009年9月17日星期四

米奇家族新服飾

今個星期HKDL 一眾fans 們真係好忙.... 先係一個五周年冇乜特別ge 典禮~ (雖然唔特別但都係要入去湊湊熱鬧~) 再黎真正一個值得大家入去ge 黑色世界Media Event~ 就係今日la~~~ 次次Halloween 同X'mas 我都係電腦前面等大家d 相~ 特別等得辛苦~ 因為個event 夜晚先開始~ 再一次係度多謝晒各位d 相~~! 呢個blog 唔係屬於我一個~~!

夜晚ge 相仲未有~ 但係米奇家族唔需要等到夜晚~ 佢地一早就換好晒新ge Halloween 服飾~ 先係新聞稿已經見過ge Mickey Minnie... 成套紫色~ 我唔係好識得講Minnie.... 佢上下身唔多配.... 下身應該要再舞會style 少少... 條裙都應該要長d~ 至起碼要同Mickey 褲腳一樣長~ 同埋用返上身個質料.... 米奇就靚仔冇人反對~


Donald 今年唔再係大南瓜~ 佢地全部都有新衫出場~ 老鼠情侶著住同一個色系情侶裝出場~ 兩隻鴨都唔可以執輸~ 橙+青+黑+蝙蝠+蜘蛛網..... 其實個theme 即係咩?? 總之就係Halloween~



Goofy 同Pluto..... 又係講唔出佢地兩個個主題係咩.... 最奇特之處係Goofy 明明呢套係新衫... 但都係有兩塊布碎~~ 係手肘同褲腳位~ 呢兩位套衫普通左少少~

Chip Dale 以雙魔鬼造型出場~ 冇得再兵捉賊lu.... (我覺得佢地玩角色扮演好可愛~) 不過都係醒目~

背後detail 位~ 有對細翼~~ 好可愛!!


我自己就覺得今次d 新衫設計其實唔錯~ 係過去幾年冇新衫ge 經驗下... 有新衫當然係好過乜都唔做~ 所以唔好同東京比~ 我覺得已經做得好好~ HKDL 要加油!!

沒有留言: