2009年9月20日星期日

黑色世界隨影

由於唔只得Media day 的照片~ 講左Media Day 先la~ 呢個係當日工作人員張工作證~


再睇睇PhilharMagic 個影相位~ 原來係幾位壞蛋輪流企~ 呢個係Hunchback of the Notre Dame 入面壞蛋Frollo ~ 要影到心水壞蛋就要碰碰運氣~ (不過Frollo 就比較少機會見到ge~)




Halloween 限定~ Jack & Sally (壞蛋都係節日限定~ 吹漲!)

南瓜人攻入Fantasyland~


HKDL 包左黑色世界豪玩團邀請fans 玩~ 出現ge Character 就好hea~ 係main street 都可以搵到的halloween 版mickey~ 不過地方就唔駛同人迫~ 據知係City Hall 旁邊~ 希望HKDL 會繼續提供多d 同fans 保持友好關係的活動~! (未輪到的Fans 們不用怕~ 總有一日到你地的~)



park 內的鑄幣機悄悄係Halloween 前面起革命~ 增加左八達通收費服務~ 唔駛儲十蚊銀la 各位~~ 亦都唔駛行去counter 叫姐姐「唱」


俾我地嘈左咁耐鬧左咁多次~ HKDL 終於都醒目係facebook 開左個group~ 所以我地鬧佢彈佢係有用的~ 只要係可行合理~ 當我地鬧完之後HKDL 能夠醒覺~ 點解唔做一次壞人呢?? 唔係下下盲目支持就叫Fans~! 呢幾個月HKDL 咪多次接納我地意見lor~
Anyway~ 過左去就算~ 希望將來大家都會向HKDL 提供更多意見~ 我最鍾意係佢地呢張新的樂園地圖~ 只不過係d 色tune 過~ 但係感覺完全唔同晒~! 好黑暗!!! 之後黑色世界繼續用呢張map 都得la~ 超有feel~~!

大家快d 加入~~
http://www.facebook.com/pages/-Hong-Kong-Disneyland/123554897147?v=box_3
HKDL 要加油!! 之後我要提出ge 意見係.... 多d 俾不同Characters 出黎Meet & Greet~ 呢個可以令到更多AP 死心塌地入去影相~ 講真如果園方係target 係自由行... 依家呢幾個characters 絕對夠... 但如果園方係有丁點兒著緊AP... 得閒就搵幾日轉下characters... 出d 少有ge 出黎先得ga~
圖: Pui, Q, 靚太, Edmond, CINDERELLA

沒有留言: