2009年9月13日星期日

Grizzly Trail 模型曝光 @ D23 Expo

小弟已經開始陸續收到大家影黑色世界裝飾d 相la~ 麻煩晒大家~ 但係我仲未得閒打... 一係等多d 相先一次過post~ 但其實大家想睇HKDL park 內ge 相都可以去其他blog 睇~ 更update~ 識得小弟耐ge 都知我擴建行頭~
呢張同poster 都似~ (係咪同一張黎~?)

GT 全景~ 左邊及右邊~
之前大家一聽到公佈時所講一個玩水設施... 覺得又一個UFO 地帶.... 噓聲四起~ 但原來又唔係咁bo~ 似乎會勁UFO 好多倍~ 依家開始有d 期待...
睇下呢張.... 會唔會浸死ga? 哈哈! 如果真係咁勁... 之後入park 想玩呢個咪連底褲都要帶埋...? 點算~? (如果間屋會不斷咁郁同震就正~)
唔知點叫呢個村莊~ 但感覺真係好正~ 改觀了~ (依家得返TSL 係最多人不滿~ 大家不妨睇下WDI 可以如何化腐朽為神奇~)

呢個land 重點~ 過山車~ 車頭有隻熊同BGM=Big Grizzly Mountain
更多Concept art 同AA figure model 放出~~!!
好可愛呀!!!!!!!!!! DCA 班人不知幾羨慕~ 佢地個GRR 原先個design 都有好多熊仔AA 係沿途兩邊~ 不過最後因budget 問題而cut 晒~ 依家仍然係冇AA.. 一個好普通的激流~ 今次我地HKDL 擴建偷左DCA logo - 座山再拎埋熊熊AA~ 一鋪搶晒la~~!

仲有呢個Attraction 的無數個熊仔角色~ 做乜全部都變到咁得意ga!? 之前poster 角落明明有張圖係勁多熊目露凶光ga~!!

Figure Sheet 好正~ 知道埋佢點郁同幾高tim~!

放大部分concept art~ 依家更加期待GT la~~ 兩個super E 都好勁ar~~!!
呢個位我估就係前面盡頭冇路要向後行的一段~
由山洞噴出的一刻.... 原來是滿佈炸藥的山洞... 隻熊點著.... 成架車被噴出黎~ (咁隻熊留係山洞入面咪炸到乜都冇晒!?!?)
經過會有水濺起~
最後放多次小弟之前自己估的流程圖... 係Micechat 見到有人轉貼左法國forum 條link~ 同一張圖ge 上面假如你有細心睇... 你會發現.... Grace à Bennett ~ 我自己亂咁吹ge 流程圖.... 估錯左全世界都知!! 互聯網的恐怖~~! (其實大家都會發覺好多時都係B san 自己吹... 有時吹中左咁解~)
講開Micechat... 見到好多外國網友睇到D23 Expo 之後都對HKDL 擴建plan 好期待~ 試諗下如果我地第三個land 係雪山ge 話.... 唉..... 不過過左去就算~ 外國網友讚完兩個Super E 後都硬係要彈TSL... 污點.... 污點......

沒有留言: