2009年10月7日星期三

黑色世界2009 - 印刷品

total 有八張咁話~ 呢set 真係幾靚wo... 搞到我心思思都想叫人幫我儲一套tim~





----------------------------------------

黑色世界Times Guide
出左Halloween 的Times Guide~ 又數數黑色世界有幾多個星期先... 9月18 去到10月31.... 岩岩好10月31 係星期六~ 七期~
隔左一年NBC~ 今次再黎以Disney Villains 為系列的大頭照做封面...
Week 1: the Evil Queen @ Snow White
Week 2: Hades @ Hercules
Week 3: Maleficent @ Sleeping Beauty
Week 4: Jafar @ Aladdin
Week 5: Ursula @ the Little Mermaid
Week 6: Captain Hook @ Peter Pan
Week 7: the Witch @ Snow White



其實都幾靚ge 縮細左睇之後~ 但係我地得七期... 到底仲有三位Disney Villains 會係...... 不如開個暗盤估下DLR TVC 入面八位壞蛋之中邊 (幾) 個無緣係HKDL TG 出現~ (可能全部都唔係... 出另一d 壞蛋... Frollo @ The Hunchback of Notre Dame~)

聽講d 點點設計係for 夜光~ 仲好靚咁話!! 好la~~ 大家如果第時見到halloween 完左有個怪人拎住疊times guide 玩Winnie the Pooh ... 呢個一定係我黎~ 哈哈~
靠大家的trip report 同官圖了~
圖: Sam, Pui, Nevil

---------------------------------------------


今年黑色世界Times Guide 轉返做Disney Villains... 但GuideMap 仍然係用Jack Skellington 同Sally ~ (後面有Castle) 點擊放大

原來四個Scary Photo Fun 係咁近~~ 又原來今年Decor 真係咁少.... 即係要谷晒d 人入Tland?? 請問各位今晚第一晚夜場如何~? Tland 係咪多人到好恐怖???? 又Ghost Galaxy 又AI.... d 人流比重已經越來越唔平均.... Fland 冇野玩又唔放多幾個影相位.. (其實我覺得應該Fland 加左新鬼屋先到Tland.. 或者佢地根本就冇考慮過郁Fland.....)

封底係Kodak 廣告.... 雖然小弟認人唔叻... 但係我都認得相中人... 千其唔好俾呢張相阿邊個睇到ar!!!!! 見到心愛ge 人攬住第二個人影相實好傷~!! 俾我實會喊死~ 仲會避開睇到呢d 相ge 機會~ 認真ga~ 唔係講笑!

圖: LL

沒有留言: