2009年10月28日星期三

上海迪士尼今個星期公佈??

香港迪士尼樂園早前幾經波折終落實擴建,尚未動工之際,內地傳媒盛傳,上海最快本周內會正式宣布拍板興建迪士尼樂園,並引述美國迪士尼公司聲明,指與上海政府共同擬定好框架協議,已把報告提交中央政府審批,媒體估計原則上應該沒有障礙,可望獲批准。
  選址浦東 毗鄰地鐵   
  內地《證券時報》報道,從有關部門獲得消息,指上海興建迪士尼樂園已於本月中旬獲得中央審核通過,並進入最後行政程序,相信在審批上不會有障礙,各方亦已做好各項準備,可望在本周內正式宣布拍板興建。
  上海迪士尼樂園項目預計耗資二百四十四億八千萬元人民幣興建,市場預期選址為靠近上海浦東新區川沙A08-03地塊,毗鄰地鐵和規劃中的奧林匹克公園。該地從九月底發布出讓公告開始,有五十五人領取申請書,已繳納保證金競投的申請人亦有五名。
  內地憧憬上海迪士尼樂園可推動周邊經濟,從房地產方面,上海浦東南部的川沙板塊的房價,由去年三月上海市長韓正提出興建迪士尼樂園後,一度創下超過每平方米一萬六千元人民幣的成交單價。
  料帶來1000萬旅客
  旅遊、酒店和航空業亦會直接得益,估計每年至少為上海帶來一千萬旅客人次,增長達七成。還有迪士尼特許經營產品、電視頻道廣告等,可謂商機處處。
================================================
當初香港起果陣咪又係覺得會好勁有什麼什麼迪士尼效應... 咩商機處處... 到依家你有冇覺得香港周圍都係迪士尼~? 如果將來上海做得到.. 即係佢地個park 搞得成功~ 咁係佢地政府做得好... (或者係佢地政府同WDC 合作得好~) 香港政府乜都做唔好lor~
站於用家角度.... 上海起當然對我地有好處~ 又多個地方可以去玩~ 只要佢地唔好公佈有HKDL 之前被ban 左... 價值7.5億美金的Pirate Coast 就得~ 留返俾我地啦唔該~!
雪山就要唔要都罷.... 但海盜個theme 好正~!
上海迪士尼唔會搶到香港遊客~ 冇人會為左一個主題公園而去一個地方旅行~ (覺得會的議員學者... 你地係咪傻??) 除非你係fans 或者theme park 狂徒~ 旅遊係一整個package~ 香港原地踏步左十幾年一直冇優化自己旅遊業~ 就真係唔知仲可以sell 乜~ 但上海亦都唔需要靠區區一個迪士尼~ 起碼可見將來都仲有個World's Fair 國際大形盛事~ 人地仲有能力發展~
至於話排隊打尖... 隨地大小便呢d 問題.... 我不嬲都唔覺得有乜咁大不了... 各處鄉村各處例姐.... 東京迪士尼d show 要早五個鐘坐定定罷位呢個夠係病態問題~ 巴黎迪士尼全個park 任食煙又係問題~ 係睇下我地香港人容人之量有幾大~ 每一個迪士尼都會有自己文化存在~

沒有留言: