2010年3月12日星期五

五周年回顧特輯 - 預告篇

係時候匯報一下小弟個Hard Disk 情況... 其實小弟係有幾個hark disk.... (而安放係電腦入面就有兩個~) 裝Disney 資料果個咁岩就壞左~ 但係唔影響我開電腦入windows同上網~ 所以我冇Back up 到d file 就係咁解~ 因為同Windows 係分開!! 本身唔會有問題...

唯一會出現問題ge 情況就係呢個HD 壞左~ 正正就係今次發生ge 狀況~ 而該HD 入面係有齊咁耐以黎HKDL 同其他Disneyland 資料...文件...圖片...音樂同影片~

有網友之前提供方法係上網download一個Data Recovery software scan 個Hard Disk 搵返資料...... 的確係有用!!! 我scan 完後見返d file~~! d concept arts 原封不動係返晒度!!!!! 咁都放心d~

但依家個問題就係.... 我copy 唔返d file 去另一個hard disk 又或者拎返出黎... 因為個software 要求我俾錢買完全版~~ 呢d 就係所謂有得睇冇得食~

等我拋舊磚出黎吊下你地癮先~~ 有人問點解我唔會放圖去網上相簿?? 會放ga~ 但唔係full size~ 原size 當然係電腦~ 包括下面呢張HKDL 2005年開幕模樣的構想圖~ 可以click 入去放大~ 畫得好靚好夢幻~!



係咪好期待之後ge 內容呢?? 幫我救返d file 先la~~ 哈哈~ 希望呢個五周年特輯分類可以有更多篇章la~~ 開唔到回顧ge 話呢個分類就講下五周年有乜活動~

如果我之前都send 過d concept art 同相俾你~ 希望你都可以send 返俾我~~ 集結成blog~~! 多謝晒!!!

沒有留言: