2010年3月8日星期一

Chip n Dale 加入森林木偶嘉年華

星級款待就黎開始.... 早兩日有網友send 左一條片俾我... Chip and Dale 大家見得多la...
Adventureland 入面個森林木偶嘉年華大家都應該有睇過呱?? (冇ge 話可以入多d aland 睇睇~~ 佢地首歌係用DAK parade 首歌ga~) 但係兩者夾埋一齊出現~ 又有幾多人見過呢??

聽聞呢個合作唔係第一次了... 即係正如已經被金生斬走的the Dapper Dans... 同埋main street 個Ragtime Piano player 都有時會一齊出場表演~

去得太遠了~ 講返呢個對我黎講先係Magical Moment 的時刻~ 睇片吧~

用左五個Greeter~ 我覺得呢d 真係好正好disney~ 我唔理佢地係咪預先夾定過晒~ 又或者下次Chip Dale 被梅林邀請做皇帝... 諸如此類~ 只要我地呢班Guests 係估你唔到ge surprise 就係Magical Moment la~~

MM 唔應該係3至5月呢段期間先出現... 而係應該每一日係park 入面不同角落不斷發生~ magical moment ma~ 冇magic 就唔係Disneyland la~ 套落HKDL 個做法~ 6月至2月HKDL 唔應該叫Disneyland~

沒有留言: