2010年3月14日星期日

吊臂三號加入!!

今日又有新吊臂加入~~!!

到底我係咪要每個吊臂都編個號碼俾佢呢?? 咁遲d 咪可能會有吊臂二十~? (諗起都開心~ 成個park 都係吊臂~~! 正!!) 其實又唔係唔可行ga wo~ 如果我地真係可以follow 到實一實~ 編左號碼ge 話之後想形容返呢個位就可以直接講個號碼出黎~ 今次三號係藍色~ 同一號係同一個位~


上埋樹屋睇睇... d 樹太高... 我估我地之後都唔會影到GT d 乜ga la.... 但係座灰熊山ge 建造過程應該可以一覽無遺ge~~! 諗起都興奮!!!


又黎睇睇工程位置~ 大家見到兩個吊臂都係大象媽媽教小象BB噴水ge 後面... 再配合埋JRC 架船ge 角度~ 吊臂一號同三號個位置大約係箭咀呢個方向~ 仍然係玩水區~


越來越多~! 越來越起勁~~!!各位如果有新料新相都歡迎提供~~!

沒有留言: