2010年8月21日星期六

五周年特輯 - 明日世界

唔經唔覺已經踏入七月.... 仲有兩個月就進入香港迪士尼五周年~ 趁住七一放假... 等我係度打一篇五周年特輯~ 今次我地講明日世界~ 當你地冇睇過我個blog~ 講多次... WDI 當初設計我地個TL 時遇到最大問題係香港天色.... 唔適合一個典型灰白色設計... 所以顏色上有花過心思~ 而且因為香港城市轉變得太急速~ WDI 怕樂園個Tomorrow 被城市追趕甚至超越~ 所以將我地個版本定為星際港口~

新增Tomorrowland Logo~




以下呢張係開幕時ge concept art... (繼上次post 過TL 原本同依家面目全非ge concept 後... 呢個係最終設計~) 可以點擊放大~ 見唔見到parade 路線?? 似乎係Night Parade~~ 但可能佢地只係想表達出TL 附近有d 乜姐~



而呢個就係上一篇有一張流出藍圖ge 彩色版... 可以見到依家馳車個位..... 連住一個建築物~



Space Mountain concept~




等侯區concept.... 我地個等侯區真係太細... 出面太曬都黎唔切適應黑暗環境就上車... 可能都係一個計算錯誤?? 冇諗過Space Mountain 可以直入唔駛等?? 哈哈~



Buzz Lightyear Astro Blaster..... 呢張係咪首次曝光?? 大家見過未?? 其實巴斯呢個遊戲真係好好玩~ 不過當Toy Story Land 開幕後... 就好似有d 重覆左咁... TSL 又有一班Toy Story 人物... 呢邊留左個巴斯係度... 唔知佢地會唔會諗諗點樣可以令到佢地團聚呢??



加入左呢張圖~ 其中一個scene ge concept art~ 其實呢個特輯唔係打左就唔會更新~~ 仍然求緊Buzz Lightyear Astro Blaster 入面d 相~ 有先講入面ge 背後故事~~!



Orbitron~ 好靚~~~ 有冇留意d 飛碟角度?? 似乎佢地有諗過唔係垂直升降~ 依家就變左小飛象玩法~ 不過經典ge.....



StarLiner~ 除左記得佢係食漢堡包之外~ 其實呢間餐廳都係樂園中非常之大ge 餐廳黎~ 佔用左我地好多地方~ 希望將來有新land 開多幾間餐廳後... 會諗諗點縮細呢度~ (又或者考慮縮彗星!!) concept 同依家有少少唔同~




Comet Cafe.... 呢張一睇就知道係同Orbitron 果張係一組~ 似乎一開始WDI 諗呢兩間餐廳特色都係用鋸齒形做頂~ 咁依家LED 會正d~ 呢張縮左會睇得唔清... 所以可以點擊落去放大~~! 見唔見到後面Castle??? 仲有配合Sleeping Beauty Castle 故事風格而修剪成長方形ge 樹!!!! 係Comet Cafe 旁邊~~ 哈~



呢張就冇得放大了~ 大家都見過~



開park TL 四個設施已經重溫完~ 到2006年擴建新加入ge attractions~ 首先最唔少得... 就當然係Stitch Encounter~ 呢張圖我上次開一篇post 出黎~ 依家個screen 大好多~ 投入感都大d~

以下呢d 相都係珍貴~ 大家可以save 低佢~ 冇可能再影得返~~ 2005年開幕Tomorrowland 情景~ 大大個吊臂!!! 馳車興建中....



Concept art~~



搭火車偷拍進度.....






UFO Zone... 呢個位真係... 慳位之作!!! 但大家想唔想睇返未開幕之前呢個位係Guide Map度係乜黎??? 我地黎到一個瀑布前面!!!




UFO zone concept art~ 畫埋呢幾棵樹!!! d 玩水設施同依家都有少少唔同~



圍板著手興建UFO 時ge 情形.... 其實我地都有靚靚圍板~ 希望新land 都會有~~!





三個設施開幕典禮... Bill Bill.... 好掛住佢....



掛住ge 仲有佢.... 薯蛋頭先生~~! 係Star Command Suppliers 入面... 依家扭蛋個位... 以前可以任大家係度砌... 有好多好多配件~ 但可能都係唔受歡迎... 俾扭蛋取代左.... 唔知TSL 會唔會有返呢??



講完TL 了~~~ 大家有冇d 咩意見??

沒有留言: