2010年8月21日星期六

五周年特輯 - 幻想世界

又一個月la~~ 仲有一個月香港迪士尼就正式踏入五周年~ 我Blog 呢個五周年特輯ge 分類都將會越來越多篇章la~~ 大家尋晚已經見到五周年個logo~ 一齊期待園方會快d 公佈五周年活動詳情la~~~

上次講完明日世界後~ 今個月我地越過巡遊路線黎到幻想世界~




我地個Fantasyland 其實都做得唔錯~ 只係一開幕ge 時候因為要複製加州城堡同埋缺少左d Dark Rides 所以感覺冷清左d 姐~ 到依家小小世界開幕之後~ FL 只係爭幾個D-Tickets... 起埋就搞掂晒~~! 睇睇一開幕時FL 個地圖~ 仲未有IASW~



Snow White's Grotto.... 向迪士尼第一套全彩色動畫電影致敬~~! 大家都應該有聽過呢個位某d 時間會聽到Snow White 對住個井唱歌~ 同埋井內會有回音~ WDI magic~~!



HKDL Fantasyland concept sketch~ 呢個角度畫得非常好~ 因為可以避重就輕... 轉轉三寶每個FL 都會有~ 畫左佢就冇死~ 木馬旁邊並唔係Fantasy Garden... 直接係茶杯~ (仲係露天~) 其實都有幾大分別~



呢張其實我懷疑係用左東京張設計圖~ 不過人地放我又咁放~ 主要係俾你睇到一個有蓋ge Tea Cups~



Dumbo.... 係一個馬戲團~ 聽講原本有諗過係Dumbo 隔離真係整一個馬戲團主題ge playzone~ 好彩冇成事~ 要多d Rides 好過la~



開幕時唯一一個經典dark ride~ (巴斯光年係新一代互動~ 唔算la~) 原因係Winnie the Pooh 係香港同亞洲都好受歡迎~ 所以WDC 想用Pooh 呢個dark ride 黎試下呢個park 遊客對Disney 經典dark ride ge 接受程度~ 完全複製WDW 版本~ (請click 入呢度重溫小熊維尼故事)



上面個concept sketch 入面仲未有Mickey's PhilharMagic~ 呢張圖出現左幻想世界音樂廳ge 外觀設計~ 參考歐洲小鎮ge 建築風格~ 但係Extended waiting area 係露天ga~ 只係用有音符ge 欄杆做theme~ 都hea hea地~



好彩我地執到DLP 二攤~ 如果大家記得小弟呢個blog 度有講過Mickey's PhilharMagic 個背後故事~ 你會發現我地個等侯區係有Donald 個workshop... 呢度係故事一部分~ 但係呢個咁detail ge 部分... 原來原本唔係屬於我地~~! 而係DLP 計畫中PhilharMagic 用... 不過佢地冇起到~ 呢個idea 就俾左我地~ 所以...... 點解我地需要驚PC 落入上海手中呢....



希望鐘樓下面個幕終有一日會揭開.... 俾返Pinocchio 我地~~! (請click 入呢度重溫米奇幻想曲back story)



再掃過左邊.... Royal Banquet Hall 同Storybook Shoppe~ 皇室d 食物選擇好多~ 地方都夠寬敞... 加上主題突出同detail~ 我都幾鍾意呢度~ 至於呢度連埋castle... 原來背後係有一個完整故事串連埋~~!! 不過話左係VIP exclusive~ 所以都係等大家自己發掘~



Fantasy Garden~ 香港獨有ge 區域~ 老實講本身呢度都幾靚ge~ 但係我地都係覺得同disney characters 合照可以係其他地方... 唔需要特定起一個花園俾佢地... 個主題又窄... Pixar 等人物都入唔到去影~ 唔通每個land 都整一個花園?? 希望有朝一日呢度可以讓俾其他dark ride~~




睇下個範圍.... 真係用左好多位....



設計圖~





故事劇場~ 之前都有係blog 度講過~ 原本一開始佢地冇打算起一個劇場係呢個位~ 但係可能因為WDC 都意識到開幕個size 吸引唔到人.. 所以最後加入呢個劇場~ 2005年開幕ge 時候所有attraction 都係鐵路內~ 唯獨呢個劇場位處鐵路外面~ 俾到一個好好ge 參考我地~ 知道隨後HKDL 會點發展~



開幕至今都係做緊The Golden Mickeys 表演~ 百老匯式歌舞劇~ 嚴謹制作 + 緊湊情節 + 華麗佈景 + 現場演繹~ 令到好多人對迪士尼改觀~



2008年4月~ 小小世界開幕~ 首次加入迪士尼朋友ge 版本~ 隨後加州都要跟我地~ IASW 成為最大ge 室內設施~ 希望會有POTC 打破~




仲有香港景~ 都係首次出現~~!



Finale 採用全新色系~ 係眾多個版本中最靚~ 好可惜呢個scene 唔夠大~




迪士尼人物~



更新一張Concept art... 呢一張圖見到香港迪士尼版本同其他版本分別~ 有Disney Characters Mulan + Mushu...同香港場景~



我想講多d 小小世界~ 因為呢個暫時係我地最多人見證過佢由零開始起ge 設施~ 入口通道對比~ 之前呢度只係GM 出口~ 一塊草地~ (好想知道沙雕後面個草地將來會變成點~)




地圖前後對比~




岩岩開始工程~ 現吊臂到完成整個過程再次重溫~~! 好懷念呢段數字人... kero... 靚姐同米奇爸爸一眾網友齊齊入park 偷拍工程照ge 時代..... 依家大家都好似冇晒呢種passion 咁..... 如果當時冇人影... 呢段紀錄就會冇左....











小小世界其實可以另開一篇特輯... 因為佢好大陣仗~ 我亦都可以由零開始講起~ 嗯... 可能十周年我仲有氣有力講ge 話先慢慢講~~~ 開幕好大陣仗~ 請左好多小朋友黎遊街~ 當時仍然係度ge Dave~





Jay Rasulo... Bill Bill... Joe Lanzisero.... 粒粒都大人物~





開幕晚會...楊千嬅...........!!!!!

 
希望下個擴建計畫可以補返Fantasyland Dark Rides~ Fantasyland 講完~~! 城堡留俾Main Street 果篇~ 多謝各位捧場~
圖: TDLFan, Disney

沒有留言: