2013年10月17日星期四

250萬HITS小special - 漫遊樂園 (平行時空版A)



不經不覺今日已經踏入2013下半年, 相信下半年會有更多有關HKDL 擴建同將來發展計劃嘅消息, 而小Blog 都神奇地喺呢六個半月內儲多50萬瀏覽. 呢50萬hits 入面唔知你佔左幾多次呢? 可能其實我得50個朋友而每人都hit 一萬次, 為你呢一萬次而送上兩篇小special. 又行Park 囉!




繼續向前行, 又黎到Hub, 上次帶大家沿住Parade Route 繼續前進, 唔知今次會去邊呢?



開始分裂出兩個不同時空. 到達星球前面. 到底之後會點發展呢?



繼續向前行. 香港迪士尼其實都唔細.



今個星期keep 住帶大家行Park, 大家都當左我係一匹馬咁不停鞭策要我行快d. 今日行到黎呢度... 好想繼續行但係冇路行了!



曾幾何時呢個位置都傳會起Star Tours. 不過計劃就擱置又重啟, 依家個狀態如何? 哈哈. 請恕今次唔會提及, 畢竟標題已下得非常明確, 今次只係一個小Special. 只想大約講俾大家知迷離莊園開幕後HKDL 計劃亦唔會停止. 至起碼仲有幾個Project 跟住黎... 



喺呢一刻... 希望HKDL 好好集中搞好個Night Parade, 唔好令到大家失望!!

有朋友話上次Bsan 帶大家行park 個位, 只聞樓梯聲好似完全冇晒聲氣咁, 都唔似係短期內嘅事. 冇錯呢個真係唔算係一至兩年內會完成嘅事, 但並唔係完全冇進度. 可能大家唔為意姐



--------------------

都係時候繼續呢一篇, 較早前香港迪士尼公佈左會起Iron Man 設施, 喺concept rendering 右邊見到巴斯像座建築物



位置就係Tomorrowland, 巴斯同馳車之間塊地穿過樂園鐵路軌道底, 進入現時仍未開發嘅區域. 不過因為呢個位算係Tomorrowland 一部分, 所以呢個之前會起一整個園區嘅Marvel Hero 計畫就變成一個Attraction, 一間商店同埋一個Meet & Greet

5 則留言:

Unknown 說...

其實就算佢起land...可能咪又係一個land仔…… 留番黎起啲更正嘅嘢好過啦…… 一個land仔咪又係好似TGM咁…… 得一至三個Attractions再加商店同餐廳…… 佢咁做仲好…… 又慳位…… 又整到啲啱晒香港人玩嘅嘢……

Mr B 說...

其實依家得Mystic 肯定左係land 仔姐,另外兩個旁邊仲有發展空間

@VitoriAno 說...

其實見到Main Street嘅backstage真係用咗好多位lo...

Nevil 說...

我覺得10-15年後如果真係冇位, 放棄lion king都係一個選擇去擴建ALand

Mr B 說...

Lion King 其一,Autopia 都會係一個選擇