2013年10月26日星期六

經濟發展事務委員會會議 - 香港迪士尼樂園發展報告

各位Theme Park / Disneyland Fans 請留意了, 立法會網站發表左下星期一10月28日會就有關香港迪士尼樂園發展進行報告同討論. 當中會介紹較早前公佈左嘅Iron Man Experience.
 

 
可以睇睇當日流程同埋討論文件.
 
 
 
仲重點會係之後呢幾版. 介紹Iron Man, 佢地真係當係一個Land?
 
考慮到早前相繼落成的三個擴建項目主要集中在樂園南面,管理團隊認為新的擴建項目應位於樂園北面,以達至使客流更平均分佈及管理的格局。
 
據我們在香港及目標市場城市所做的一項調查顯示 , 「復仇者聯盟」及「鐵甲奇俠」廣受不同性別及年齡層人士歡迎, 尤其受18-29歲的年輕人,以及男性喜愛。新園區以燴炙人口的英雄角色「鐵甲奇俠」為主打,將有助進一步擴闊樂園的客源至更多不同階層,以年輕及男性賓客尤甚。
 
這個 高流量的動感模擬飛行遊樂設施,將透過一場於香港上演的故事, 帶領賓客體驗一場前所未有的 3D「鐵甲奇俠」之旅, 與「鐵甲奇俠」並肩對抗邪惡勢力。而這場歷險之旅,正正是穿梭於美麗的香港上空進行。
 
 
 
 
 
嗯... 酒店呢?

2 則留言:

B の家 說...

會唔會放埋黎緊幾年既發展大計先, 其實一早講定, 對日後向立會申請撥款都有好處!!

Unknown 說...

只係講IRON MAN??