2007年12月18日星期二

明公佈救亡措施 將引進多項遊戲

【 本 報 訊 】 香 港 迪 士 尼 樂 園 的 低 潮 , 低 處 未 見 低 。 繼 首 年 入 場 人 數 未 能 達 標 之 後 , 第 二 年 訪 客 再 減 兩 成 。 去 年 的 歉 收 , 最 主 要 是 由 於 本 地 捧 場 客 大 幅 下 跌 , 內 地 旅 客 熱 情 也 轉 淡 。 迪 士 尼 將 於 明 日 公 佈 一 系 列 救 亡 措 施 , 包 括 來 年 新 增 「 小 小 世 界 」 及 四 項 遊 樂 設 施 。   記 者 : 蔡 元 貴


根 據 旅 遊 事 務 署 呈 交 立 法 會 的 文 件 顯 示 , 前 年 9 月 開 幕 的 香 港 迪 士 尼 樂 園 , 開 幕 至 今 , 入 場 率 持 續 下 降 。 迪 士 尼 在 第 二 個 營 運 年 度 接 待 訪 客 只 有 超 過 400 萬 人 次 , 較 首 年 度 的 超 過 500 萬 , 低 了 兩 成 。 兩 年 來 的 入 場 人 數 都 未 能 達 標 , 首 年 比 基 準 預 測 少 了 11% , 次 年 的 差 距 更 擴 大 至 17% 。

樂 園 行 政 總 裁 安 明 智 將 於 明 日 公 佈 救 亡 措 施 , 文 件 顯 示 , 即 將 於 來 年 春 季 開 幕 的 「 小 小 世 界 」 , 是 樂 園 另 一 項 大 型 的 遊 樂 設 施 。 樂 園 亦 將 於 明 年 引 進 四 個 較 小 型 的 遊 樂 設 施 , 以 提 升 樂 園 的 氣 氛 , 讓 訪 客 參 與 更 多 觀 光 和 互 動 性 質 的 活 動 。

遊 戲 設 施 不 夠 訪 客 卻 步
立 法 會 文 件 並 顯 示 , 去 年 香 港 迪 士 尼 的 訪 客 平 均 在 園 內 逗 留 7 小 時 , 比 世 界 各 地 任 何 一 個 迪 士 尼 主 題 公 園 都 要 少 。 但 樂 園 認 為 , 以 遊 樂 設 施 的 數 目 比 例 計 算 , 此 數 字 和 美 國 加 州 迪 士 尼 樂 園 相 若 。 旅 遊 事 務 署 指 出 , 市 場 認 為 樂 園 太 細 , 遊 戲 不 夠 , 是 訪 客 卻 步 的 主 要 原 因 。 有 鑑 於 此 ,迪 主 題 樂 園 公 司 已 增 加 特 備 節 目 , 吸 引 更 多 訪 客 。

迪 士 尼 入 場 人 數 統 計
年 度 : 2005-06
本 地 旅 客 : 210 萬 人 ( 42% )
內 地 旅 客 : 170 萬 人 ( 34% )
國 際 旅 客 : 120 萬 人 ( 24% )
總 計 : 500 萬 人

年 度 : 2006-07
本 地 旅 客 : 124 萬 人 ( 31% )
內 地 旅 客 : 156 萬 人 ( 39% )
國 際 旅 客 : 120 萬 人 ( 30% )
總 計 : 400 萬 人

資 料 來 源 : 旅 遊 事 務 署 ( 註 : 實 際 人 數 為 約 數 )

迪 士 尼 去 年 推 出 「 全 年 通 行 證 」 , 售 出 11 萬 套 , 當 中 95% 購 買 者 為 香 港 市 民 。 香 港 入 境 旅 遊 接 待 協 會 主 席 梁 耀 霖 指 出 , 事 實 證 明 , 這 類 優 惠 措 施 成 效 不 大 : 「 減 價 只 有 短 暫 作 用 , 唔 好 玩  , 做 幾 多 優 惠 都 冇 用 。 」 樂 園 太 細 始 終 是 問 題 癥 結 : 「 樂 園 細 , 唔 單 止 少 野 玩 , 排 隊 時 間 都 會 長 D。 」

留意大字... 目的係提升樂園氣氛... 讓訪客參與更多觀光和互動性質的活動..... 之前所傳會起果個細dark ride 真係唔知關唔關呢次事件事~ 但依家開放區域內可以起新attraction ge 地方不多~ 一係就城堡~ 一係就adventureland... (其實仲有一塊地ge~ 哈)
fantasyland 同tomorrowland 火車軌內側冇位了吧??
1. 要再起過新建築物
2. 要再搞過火車軌...
3. 連入去條路都要再搞過
所以要起多一個新attraction 花費好多~ 而且都唔係一年內搞得掂~ (樂 園 亦 將 於 明 年 引 進 四 個 較 小 型 的 遊 樂 設 施)

聽聞第三個遊樂設施係...... 聽日都公佈la~~~! 耐心等下la!!! 但我好同意梁耀霖所講~ 小野玩排隊時間都會長d~ 冇錯睇落係好多遊客~ 但你會發現黎黎去去都係見到同一班人~ 所以擴建係必要的~ 而且我都諗唔到點解政府唔注資~ 就算政府唔肯注資~ 都仲有另一方股東WDC 肯出~

再留意國際旅客係冇跌過~ 反映香港人貪新鮮ge 習性~

注意呢篇都係冇lock~~

沒有留言: