2008年12月6日星期六

未能成真的夢 - 泰山過山車

又係時候開個新topic ~ WDI 過去都曾經創作過好多好大膽ge 新奇設施俾各大Disney Parks~ 不過礙於成本技術種種原因... 最終都冇變成事實~ 今次就介紹一下泰山過山車~

睇到呢張concept art 就知道呢座過山車係想guest 坐上去之後親身感受泰山係森林中穿插ge 情景~ 見到中間最大果座就當然係樹屋la~~


以為係香港?? 其實係巴黎迪士尼原本計劃的設施~ 大家都或多或少聽過HKDL 最初構思attraction 數目比開幕真實起左ge 數目多ga la~ 巴黎亦都係咁~ 有好多構思都廢棄左~ 比香港更慘ge 係... 巴黎批被廢棄ge 設施全部都係獨有~~!

睇睇依家DLP Adventureland 張map.... 同上面張concept art 度度個位... 樹屋係骨幹... 繞埋Captain Hook's 賊船... 兜左1/3 個Adventureland ar~~!



雖然係樹間穿插個感覺係幾似泰山~ 不過始終戶外過山車個theme 都唔及出indoor 出~

沒有留言: