2009年6月3日星期三

史迪仔反轉大街騷 - 印刷品

今日係Mickey's Waterworks 開始之日~ 有新Guide map 睇~~~ 仲可以窺探到黎緊史迪仔個活動內容~~ 當然..... Guide map 封面今次都非佢莫屬~ 睇下佢個樣幾得戚~~!



睇睇張百看不厭的Map~~ detail 就是耐看~ 只不過係細d 姐~~



再放大重點!! Mickey's House!!!!!! 上年聖誕開到依家!!! 大街酒店之後一直開到大街酒店重開~~~!! 大陸小妹妹公主日將於今年8月8號舉行~ 而米奇大屋都將會為呢個擠滿國內同胞ge 日子留守~ 8月9號正式關閉~ 之後應該就係為再次連接黑暗通道作準備~ (嘩~ 呢句好magical~)
再睇睇... 見到map 上面有好多藍色點~ 原來係史迪仔個頭!!!


* ** *** 這裡更新 *** ** *
尋晚太眼訓... 再睇先發現~ Parade route 分左兩條~ 紅色係MWW~ 藍色果條仲短過CNY 就係Stitch Dance Bash~ 已經唔兜Town Square~ 直接係Kodak 轉返入backstage~ 因為聽聞今次呢個party 有show stop~ 就係因為有show stop 先會邀請guest 一齊出去玩遊戲~
咁大家要記得踴躍d 幫手帶動下個氣氛~~ 試想像下全部一條條死魚咁乾煎場面會幾尷尬呢~? 鍾意公主ge 捕住Ariel 停float 位~ 鍾意Genie ge 都企係附近~ Halloween 大粒墨fans 團~~ 係時候再次出動~ 哈哈~ 靠你地啦~
* ** *** 更新完畢 *** ** *
再睇睇個活動介紹.....

左上角果張見到今次呢個活動ge 代言人~ 哈林庾澄慶!! 仲有Elvis Stitch~! 呢張靚過之前官圖個版本~~


而右邊果張見到今次果七個影相位其中一個~~~ wow~~!!! detail~ detail~ detail 呀~~!! (其實只係構想圖~ 到真實會唔會係咁呢??)

如果一個seasonal event 真係做到隻立體Stitch 出黎~ 仲要做七隻唔同theme 唔同動作ge Stitch~ (okok.... Stitch 只得一隻... 我明丫...明丫.. 稱佢地做雕像la咁~) 咁成個活動就真係冇得彈~ 我尋晚講TDS 果篇話HKDL 應該要學東京練練出神入化的3D Disney characters sculpture 製作技術~ 立即應驗左~!!

之前HKDL 都有加過Wall.E係Tomorrowland~ 不過Wall.E 四四方方易整好多ga~~ 而Halloween Jack 就限左係由下望上兼只能遠觀~ 今次呢個真係3D~ 睇下出左黎做成點~ 成功ge 話HKDL 將來seasonal 又有信心可以做多d decor~

各位請一齊愛惜公物~~ 你都唔想某日入去見到Stitch 冇左隻耳仔又或者肚仔有個鞋印ga~?? (呢樣係小弟一睇到張圖所concern ge 事~) 都幾冇癮.... 唔好玩得咁豪放同咁肉緊~

-------------------------------------
 貼紙

















--------------------------------------

史迪仔咭貼

暑假邊班人最得閒?? 學生lor~ 今次就用麥當勞換公仔方法利誘學生 / 小童AP 個個星期入park~~~!

官網完整抄錄:
凡於指定期間,到美國小鎮大街的市鎮會堂,出示您的小童/學生「全年通行證」,即可獲贈「史迪仔珍藏系列」的指定款式。

每款珍藏品於每日限量派發,每位小童/學生「全年通行證」持有人每日限取特定珍藏咭貼一張,數量有限,送完即止!

快帶同您的小童/學生「全年通行證」,前來樂園暢玩多幾次,將整套「史迪仔珍藏系列」帶回家!

留意換領日期~!


-------------------------------------

Summer Times Guide

Week  1: Stitch
Week  2: Lilo
Week  3: Scrump
Week  4: Pleakley
Week  5: Jumba
Week  6: Mickey
Week  7: Donald
Week  8: Goofy
Week  9: Minnie
Week 10: Pluto
Week 11: Ariel
Week 12: Mr. Incredible
Week 13: Genie











睇左部分今次活動所出ge 產品.... 真係唔太得.... 好老實地承認... 對上一次HKDL 能夠令到我拎出銀包俾錢... 係上年Halloween... 之後都冇d 「嘩嘩嘩~ 唔買就走寶」ge 產品出現... 一件都冇買過... 又唔係話唔夠特別... 但.... 個情形就係成個park 都賣緊同一樣野.. 我真係買唔落Mickey 唔想買Stitch... 咁點呢....? (winnie the pooh 算係令到我放左隻手入褲袋ge 系列~ 上年X'mas 果set plush 都靚~ 但都係唔成功令我掏出銀包~)





沒有留言: