2009年6月12日星期五

史迪仔趣怪立體拍照熱點

今個Summer 活動第二個重點~ 史迪仔七個影相位~ (八個?? 當bonus la~) 藉住呢篇想講出一點... HKDL 有冇心去搞好呢d 雕像.... 呃唔到我地呢班Fans~ 好多人愛上Disneyland 都係因為佢detail~ 你做得de唔detail~ fans 們一睇就知~~! 今次.... DETAIL到爆!!!!!!!!!

睇睇Hub 個大沙雕... Lilo ar!!!!!!!!!



既然係一個圓形.... 唔兜個圈影真係太浪費~~



Detail 位~ 個質感做得好似~ 聽聞黃昏有光射住ge 話仲會閃閃發光~ 做到沙雕效果~! 太過神奇la~~! 呢d 就係加分位~ 亦都可以睇睇海洋生物~






你地望下棵樹d 木紋~! 海星表面... detail 到呢~~~! 滑浪板仲有今次個event 名~ 不過唯一做得唔好ge 地方... 係Lilo 對眼.... 兩隻眼望ge 方向有偏差!!!!! 美中不足位~ 希望園方會注意~ 日後再做呢d ge 時候重點放係眼神~!




呢個一直都放左係Tland ge 影相位被stitch 入侵~




當然唔只得正面俾你睇~ 行去後面就會見到有幾detail~~! (呢度要多謝Sam 影到咁多合我心意ge 相!! 捕捉晒detail 位出黎!!) 香港呢幾日都落大雨~






諗得好周全的就是stitch 個高度冇可能企到上去伸頭出黎~ 如果佢地唔重視detail ge 話大可以求其整個正正方方ge 台出黎就算~ 呢個油筒又係加分位!!! 有626 標誌~ (睇唔到其他貼紙~ 不過望落好detail~ 亦做出殘舊感覺!!)



呢個表情實在太奸了~!! 但亦係難得一個見到Stitch 伸多對手出黎ge 情景~ 坐住佢隻太空船做出招牌626手勢!! design 果位應記一功!!!




好窩心地提醒你.... 小心梯級!!! 今次七個影相位都係想Guest 同Stitch 合照~ 所以每個景點都會預埋個位俾你旁住stitch~



個排球做得幾似!!!!! 仲有裇衫花紋~ 樹... 網等等~ 都係detail~








呢個最surprise 係後面個牌~ 如閣下真係細心ge 話實會覺得背景好似好熟口面咁~ 好match Fantasyland style~ 點解右邊把較剪會懸空?? 因為係俾你拎住ga ma~~




同見到好多燈~ 夜景應該都會相當靚~ 等大家入去影俾我la咁~ 哈



Aland 了~ 呢個亦係非常detail 的像~ 亦都襯周邊環境~ (有睇幻想工程師專訪應該會記得碧林係參照多年前加州同名餐廳而建~ 餐廳主題係Polynesia 群島~ 當中包括夏威夷ga~)






呢個見得比較多~ 但係反而係最差的一個.... 個浪似岩石....




如果你睇完上面d 相但未認出背景屬於樂園邊度~ 可以click 入下面呢張map 睇睇有史迪仔頭ge 地方~



仲有第八個像... 識得跳草裙舞的Stitch~ 毛耷耷的質感~ (但唔好expect 佢會好似IASW 郁得咁勁~)



再一次多謝各位有份幫我影相同拍片的網友們~ 今次呢幾個像做出黎好detail~ 原本我覺得HKDL 做呢d 唔夠經驗一黎做個咁唔正經ge 人物會唔會高難度左少少~ (加上Halloween Hub and MS shops Jack 個樣都唔太得~)

但出左呢七個影相位... 好驚喜~ 除左部分上色重手左d 之外... 做得好detail~ 亦做得出神緒~! 之後假若HKDL 節日仲要搞呢d 影相位大家都應該可以放心~ 經驗係會不斷累積~ 更何況今次以小弟角度黎講收貨有突~ (只不過最大問題係本身史迪仔.... 同Quality 無關~)

青衣屯門d 低質素像就.... 擺返係商場就得~!

期待將來呢方面可以追上TDL~
圖: Sam, Hong Kong Disneyland Resort, LL

沒有留言: