2010年9月2日星期四

擴建資訊 (9月號)

各位讀者.... 請熱烈歡迎..... 大吊臂!!!!!

相隔兩年.... HKDL 終於都出再次出現大吊臂~~! 今次位於山谷濺水區一段路~~


由頭睇~~ 首先我地見到第一級凹陷位...有藍線~ 畫緊地形~~! 左邊藍線好似係連去DJ果座橋....


遠景可以見到.... 工程又係比想像中快左好多~~ 見到屋宇署資料.... 審批完畢可以動工~ 如火如荼!!!


最先出現果座建築物應該都冇乜野可以update~ 係咪之後就要等座山出現??


濺水區呢邊... 搞緊支撐物下面ge 地台


T字吊臂.... 兩個字... 壯觀!!!


應該係呢個位~


再講多一次.... 莊園仍然未開發.... 再加上近日cut budget 傳聞... 真係好擔心~~! 如果已經動工即係都決定好晒~ 依家咁睇.... 好大變數!!


TSL.... 都係咁~ 不過後面多左好多貨櫃office....


 

彈弓狗~ 上次更新時得鋼筋~ 今次有埋混凝土牆~!


擬似洗手間ge 建築物都有個地形....


就係左邊果舊....


呢個就係模型中右邊果個backstage 建築物~


真係估都估唔到工程咁快~~~ 唔駛多花額外一分一毫搞event 都可以靠火車吸引到fans 入場~~! 呢個都係遊樂設施之一!! 起碼我地真係樂在其中~~! 希望金生會俾我地繼續影~~

沒有留言: