2010年9月15日星期三

擴建資訊 (9月半)

半個月過左... 今個月頭山谷呢邊個地盤首次出現左一個天秤吊臂~ 半個月之後... 出現左第二個!!! 今次唔係濺水區~ 而係山谷左邊~


真係幾方便~ 但係等十月號睇下火車仲有冇野睇先詳細講~

另外之前鬧得熱烘烘的迷離大宅因削減資金而盛傳會cut ge 無軌系統.... 就呢件事我地有網友向陳淑莊議員查詢過.... 得出以下回覆....

就 閣下之前關於迪士尼迷離莊園的「無軌驅車」項目疑問,陳淑莊議員已去信商務及經濟發展局,並得到局方回覆,表示樂園仍會繼續以「無軌驅車」作為迷離莊園的項目,並沒有考慮將「無軌」變「有軌」, 故 閣下可放心。陳議員感謝你提供寶貴的資料,我們會繼續跟進迪士尼擴建工程的各項目。如有疑問,可致電聯絡本人。

陳淑莊助理

如果上次唔係記者會當中有人問及無軌... 可能HKDL 方面都唔會正面回答~ 所以下次如果大家有咩事而又預左得唔到答案ge... 都不妨學學呢位網友考慮搵議員求助~
無軌雖然冇cut~ 但係聽講budget 都係cut 左... 咁........ 到底會唔會係cut scene? 又或者會唔會係cut Animatronic??

沒有留言: