2010年9月17日星期五

魔龍登場... 原來唔只係一件裝飾!!!

我只係其他blogger 度睇過今年halloween 裝飾ge 相.... 多數都係日頭影.... 感覺其實係平平無奇~ 未到過往Jack 令人尖叫ge 程度... 但係尋晚有網友影左位處hub... Maleficent 變做龍ge 形態後ge 相....... 原來日同夜真係兩個feel~



第一個感覺係...... 呢條龍會唔會太有氣勢?? 配合紫藍色燈光.... 好似賦予佢生命咁~~ 果然係Disneyland !! 令我諗起Fantastmic! 條龍... (不過果條龍上個月....... Fantasmic 條龍都幾多問題發生... 因為俾網友改左佢個名做Murphy~) 唔知佢係用咩材質做呢?? 因為聽人講hub呢條龍條尾都有d 隨風擺動....

原來..... 條龍識得郁ga!!!!!!!! 尾...翼...頭同頸都可以郁~ 完全係一隻Animatronic 黎~~! 咁就解釋到點解佢條尾可以隨風擺動~ 但係要睇佢郁都唔係一件容易ge 事~ 耐心d la~~~ 煙花未知道會如何~ 但係呢條龍絕對可以令到班外國人流口水~~~! 大家可唔可以拍佢郁ge 片段上youtube~?



日頭睇呢條龍個氣勢即刻弱左好多... 不過黑色世界都係主攻夜晚~ 問題似乎唔大~!


聽晚有新煙花睇~~! 希望會係一個令全球迪士尼fans 流口水ge 演出~!!
*註: 摩菲定理 ( 英語 : Murphy's Law ),又譯墨菲定律 ,(香港譯為梅菲定律),是一句俚語,指「凡是可能出錯的事均會出錯」。主要指的是一種凡事不需期望過高的態度。

沒有留言: