2011年1月31日星期一

溫室復活!?

今日睇到facebook 一段訊息~ 其實上次金生對傳媒都預告呢個消息~ 就係佢地搵左個勁人幫Mystic Point 做Background Music!!



度假區邀得荷李活配樂大師Danny Elfman,為三個擴建園區中的「迷離莊園」製作音響效果,營造奇幻驚嚇氣氛。

Elfman曾四度獲得奧斯卡提名,為《怪誕城之夜》、《愛麗斯夢遊仙境》、《芝加哥
》等著名電影配樂,並憑人氣電視劇《靚太唔易做》(Desperate Housewives)贏得艾美獎最佳電視劇主題音樂殊榮。

雖然呢個消息係令人期待... 但係Danny Elfman 後面有張令到大家更值得留意ge concept art... 呢張溫室scene concept art 係依家Preview Center 都有放到出黎~



話說D23 Expo 公佈晒HKDL 整個擴建詳情同放左呢個模型後... 有外國消息人士稱因為資金成本問題玻璃溫室會被cut~~ 呢個scene 都好大~ (上面格仔果個就係玻璃溫室!) 如果冇左佢成個ride 會遜色不少~ 
最好ge 證據就係D23 Expo 放出逐個場景編晒號數ge 圖... Scene 5 - Greco-Roman Room 後就係Scene 6 - Nordic Chamber~ 完全skip 左溫室~~! 
  
但自從HKDL 連續兩次放出呢個場景ge Concept Art 後... 實在非常可疑~~! 就呢件事B san 向消息人士查詢.... 得出一個驚人ge 結果!!!! 但係唔夠錢又點可以令到呢個原本已經因為冇錢而被cut 走ge 場景重生呢?? 呢個就係大家要有定心理準備ge 地方~~! 金生都講la...拉上補下~~! 唔知HKDL 會點決定..... 

沒有留言: