2011年1月23日星期日

Characters 新裝

我第一次見到呢張相真係覺得好magical~~!! 就係Chip Dale 難得係Hub ... 曝露於陽光下影相~~! 呢個都係少見ge 情景~~ 我估如果唔係冬天又唔係media day 可能都冇呢個畫面~~ 好彩大家都入park 影低~~ 好型仔醒目ge 造型~ 所以要放係第一張!!



唔知今日有冇Daisy 同Goofy Pluto 呢?? 但之前都係得Donald 出黎企係佢專屬影相位~


一如以往CNY 期間大街亭好有中國特色~ 但係入面ge Mickey Minnie 係換上五周年服飾~ 算la 都係新衫企Main Street 比較適合~~


有新衫ge 仲有呢隻人氣熊仔~~! 當日五周年啟動禮台上40個charcters 之中見到Duffy 著住水手裝出場~ 令到我更深信... 佢過左CNY 後仍然會留係度!!


新look 永遠都係大街出現~~ 好彩我地仲有個後備影相位~ Fantasy Garden~ 呢個attraction 其實都冇乜用途... 除左好似依家呢d 時節想同唔同look ge character 影相就行入去la~ 跳跳虎著返上個CNY event 套衫出黎... 你個虎年好快就完la~~! 都幾難得非米奇家族成員有seasonal 裝扮~ 連Pooh Pooh 都冇新衫著ar~


好黑但後面又爆晒光.... 你可以話我冇人性... 但..... 可唔可以行出少少有太陽曬到ge 位置??? 咁黑影出黎張相真係冇精神呢.... 你見到Chip Dale 果張相影得咁神氣... 相信Chip Dale 睇返張相都會好鍾意~ 熱就話辛苦姐... 咁凍... 出黎晒下太陽la~~ Disney ge Magic... 有時都要靠個天~~!

沒有留言: