2012年4月3日星期二

樂園酒店全新「童話天地」

今個復活節假期唔駛頭痛帶您嘅小朋友去邊度玩啦? 一於帶佢地嚟香港迪士尼樂園酒店全新嘅「童話天地」啦!

「童話天地」內嘅演藝人員將於指定時間與賓客進行益智有趣嘅活動,當中包括製作動物毛巾、小手工和繪畫教室等,激發小朋友無窮嘅想像力。另外,「童話天地」內更設有色彩繽紛嘅佈景及裝飾供賓客拍照留念,為這奇妙的迪士尼體驗留下美好的回憶。而家,只須港幣100元,一位家長可帶同一位小朋友蒞臨「童話天地」,參加於上午9時至下午2時30分或下午3時30分至9時正進行的活動。有咁多嘢玩你地仲唔快D嚟! 想了解更多詳情請致電香港迪士尼樂園酒店(852) 3510 6000查詢。









喂~~ 呢個入口做得好好ar~ 好有童話feel~ 雖然入口本故事書係用緊DLP 座castle ge concept art~



相比之前翠樂庭出面個playroom~ 呢間個質素同格調都係提升左~ (如果個theme 再強d~ 就拍得住Disney Cruise Line 果d~)

沒有留言: