2012年4月24日星期二

香港迪士尼樂園 - 獅子王慶典FULL SHOW



真心尊敬同佩服HKMSG 一眾Fans 為我地帶黎咁多詳盡ge 資訊... 上個weekend 佢地已經預告左會入park 拍攝多角度完整版獅子王慶典表演~ 估唔到咁快就已經剪輯好upload 左上youtube~ 大家可以睇睇...


美中不足係上個weekend d 車唔識得郁令到呢段youtube 片段唔完美~ 但呢個唔係佢地控制到ge 事... (但正面d 去睇~ 出狀況ge Lion King 版本都唔係成日有~) 而如果要我俾一個意見... 如果係想作一個完整版紀錄~ 我會想角度再多d~ wide shot 可以有晒四邊~ 不過大前提會係要d 車郁先會睇到不同角度ge 分別... 當然我呢條懶蟲係冇資格教人或者要求人點做~ 畢竟依家有呢個心ge fans 已經越來越少~

回想早幾年HKDL 係有好多呢班全心全意ge Fans 去支撐住一切外來阻力~ 好懷念當年fans 們之間咁團結咁不分你我ge 日子~

認真可能得罪都想講一講... 仍然會分享拍攝擴建進度ge 朋友... 數得出ge 得返一位... 大家輕輕鬆鬆坐係電腦前面等睇相睇片... 你會唔會為左分享HKDL ge show 俾外國網友睇而坐足成日睇晒四場你睇過不下100 次ge Lion King?? 拍唔難但係後期製作先煩到你嘔~ 或者你曾經有興趣想知道點樣先可以睇到VIP post~ 呢班VIP 又係點黎呢? 就係呢班願意付出不計回報ge fans 們~ 心態真係好重要~

上星期見到有網友抱怨HKMSG update 唔夠快... 真心覺得唔抵... 如果大家係可以接受到一張相介紹五張貼紙但有兩張重覆左... 由排位影相upload 打字呢眾多個步驟都冇察覺到ge 呢一種速度~ 市面上都有選擇ga wo~ HKMSG 張張相都影到官圖咁.. 小弟係由心去欣賞佢地果份堅持同執著~ 希望大家都會欣賞la~

沒有留言: