2013年11月8日星期五

迪士尼 x 海港城 -- 聖誕裝飾2013




海港城係我認為屬於香港市區內最濃厚聖誕氣氛嘅地方, 細個睇燈飾終點都一定會係呢度, 2011年為宣傳Toy Story Land 都有同香港迪士尼合作以一眾玩具朋友過聖誕為主題作佈置. 今年再次同迪士尼合作




雖然個feel 係似東京迪士尼. 但亦有機會係刻意 / 順道為TDL 宣傳30週年. 


只可惜香港迪士尼園內聖誕佈置每年都冇乜驚喜...

==============================

今晚六點海港城有一個簡單亮燈儀式, 除左事先張揚邀請左陳慧琳外, 仲話會有特別Character 出現. 唔通就係Santa?



亦都唔似係呢幾位大人物喎



唔好理咁多, 欣賞左表演同亮燈儀式先.



特別人物出場了! 原來係Donald 同Daisy! 尋日Mickey Minnie 已經著住全新聖誕裝到訪過市區派氣球, 今晚輪到兩隻鴨. 今年套衫都有幾多detail 位, 絕不比上年英倫格仔風遜色



Kelly 拖住Santa 出場! 亦都傾左一陣傾, 至於內容係咩就可以留意娛樂新聞




亮燈儀式再加入少少煙火效果



突然有舞會開始! 三對王子公主出場, Belle 新look 呀~




幾個聖誕裝飾裡面都有Disney Characters




今年聖誕又一個影相熱點

8 則留言:

Luke 說...

最喜歡海港城了!
不過我覺得去年的更美啊!

Mr B 說...

去年太浮誇了, 雖然真的很美.

Luke 說...

也是。。大塊白色和紅色看多了的確有些暈的感覺。。
我12月又要來玩啦!終於可以玩迷離大宅了!

B の家 說...

可能聖誕係大節日, PARK既裝飾無輪好醜都會有入入場!!
如果PARK都行緊海港城裝飾條路線,我覺得一定會更多人入PARK!!

B の家 說...
此留言已被作者移除。
Luke 說...

看上去很靚!
那些Characters都做幾好。

Mr B 說...

遠看還好...

Luke 說...

我覺得是故意模仿那些玩具水晶球裏面的東西的樣子,所以才做成這樣很有光澤但是某些細節缺失的感覺吧?