2013年11月1日星期五

Glow in the Park 最後演出

2013年10月31日, 本年度黑色世界活動最後一日, 亦都係夜光鬼魅巡遊完成最後一次使命嘅日子. 其實呢個陪左大家咁多個秋季嘅Night Parade, 其實都唔係第一次傳出會係最後一年, 縱使過去有十萬個理由要令到呢個巡遊表演完結, 但一年又捱過一年, Jack Skellington 已經陪左大家七年了.

今年活動開始前就非常Confirm 地有消息指出因為不論後台位置還是明年Schedule 上都要讓路俾Animazment Night Parade.



今次係小弟第一次睇Parade last performance, 唔知道其實係咪每年/ 每個seasonal parade 最後一日都係咁, 但我企喺Town Square 睇度所有fans 們聚集喺度送別最後一架花車進入後台, 而音樂完結一刻在場所有人都歡呼, 呢件事好warm.

睇到呢個畫面, 突然覺得, 呢個正正係Disney Parks 同其他遊樂場最大分別, 係因為有呢一班咁熱情嘅Fans 同Cast Members. 同時亦覺得跟住車尾行到終點呢個畫面只會喺Parade show 先出現..

夜光鬼魅巡遊完結, 意味住黑色世界將會慢慢轉型同淡出.

4 則留言:

B の家 說...

我星期齊都係係KO會成員個位睇, 睇見FANS閃閃閃, 果種氣氛真係好特別!!
可惜琴晚最終都趕唔到入場見證最後一刻, 真係可惜呀!!
最可惜冇得再見JACK架車啦!!

Luke 說...

其實很多樂園都有這樣的Fans。

比如我在美國工作的時候,那個樂園是很小而且名氣不大。但是幾年前有一個項目要拆除的時候,上千fans都來到這裡來參加這個儀式。

Mr B 說...

期望Jack 會以另一個姿態回歸

B の家 說...

黑色世界冇左阿JACK, 總會覺得欠缺一點點!!